Bare spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2015

misscgn

Nystart skriver:

Værsego her er et mønster til en ammepude :-)

http://frufoldagersfritid.blogspot.dk/2009/11/en-ammepude-af-de-blrede.html

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

L&V

Jeg ellllsskkkeer vores voksi og har både sommer og vinterdyne til min. Min søn har aldrig lagt i lift kun voksi. Nu bliver han snart 2 pr og bruger den stadig..

For mig er en go ammepude alfa omega. Første gang havde jeg en med kugle fyld og det er skod. Anden gang fik jeg en med fossflakes og den er fantastisk. Det er super hvis den er go stor men de findes i al verdens former og størrelser så tænker du ska ud og se hva du syntes om

Anmeld

17. februar 2015

sulo

Tillykke med graviditeten, venter selv nr 2 til oktober.

Vores første er også fra oktober, jeg havde både lift og voksi posen, begge brugte, liften kunne jeg ikke rigtig få til at passe i barnevognen, jeg følte ikke rigtig at han var varm nok til trods for flyverdragt dyne og ekstra tæppe, men i voksiposen var det nok med en trøje og hue og så sover han som en sten og det gør han stadig jeg kan kun anbefale den igen og igen.

Liften brugte jeg i tremmesengen og der var den god, samt den var nem at tage med når vi skulle sove et andet sted så var han tryg ved den.

ammepude syede min mor til mig med kuglefyld og den har vi været glad ved.

Anmeld

18. februar 2015

monedk

Jeg var gad for liften, men har overvejet  når jeg en dag skal have et barn til at købe en voksi fordi jeg syntes liften var lidt tung. 

Ang. Ammepude, så troede jeg det var en unødvendig ting, men var virkelig glad for den og det var min søns far faktisk også fordi så kunne Elias ligge trygt på den når han lå hos ham  

Anmeld

18. februar 2015

Bak

misscgn skriver:

Sessen1984, det ikke sådan at du har målene på din ammepude???

Tak for mange forskellige svar, det er dejlig at hører om jeres forskellige erfaringer. �� jeg har termin til oktober og tænker derfor at barnet måske vil være vokset id af liften inden det bliver sommer, og måske så kan sove i selve barnevognen med evt. Sommer dyne. 

Jeg har et barn fra september. Vi var meget glade for voksiposen! Den har de varmeste anbefalinger herfra 

vi brugte den hele vinteren lige fra fødslen. Tog den frem igen næste vinter og brugte den også der. De kan sagtens være i den længe. Vi har ikke haft sommerdyne til den, så om sommeren var det almindelig dyne eller stofble. Nu venter jeg en lillebror indenfor 3-4 uger, og så får vi en sommerdyne, så må vi se, hvornår den bliver for varm. 

De kan ikke sove i voksiposen indenfor. Der havde vi en lift i 3-4 mdr, som hun så voksede ud af. Så var det bare direkte over i tremmesengen. 

Anmeld

20. februar 2015

misscgn

Sulo og bak hjertelig tillykke med jeres graviditer også   Jeg har besluttet mig for at bruge voksipose, og amme pude, da det lyder som om der er mega meget ros til dette, og bruge liften indenfor i tremmesengen som en af jer også skriver 

Anmeld

20. februar 2015

Vik

Vi har en pige fra september og har været super glade for voksi ( duniduo ) vi har slet ikke haft bruge for liften. Vores datter elskede at sove i den og vi har også brugt den indenfor

Nu venter vi en dreng til maj og har købt en lift(købt i mødtehjælpen ) da voksi ville være for varm i starten, så den tage vi i bruge i september/oktober hvor han alligevel vil nok vokse ud af liften ��

Anmeld

20. februar 2015

misscgn

Jeg var også helt 100 på jeg skulle bruge voksi... Men nu skal tingene lige revurderes da jeg har fundet ud af jeg skal have tvillinger, så ved ikke om det er bedst med lifte eller voksiposer, når de skal dele barne vogn... 

Anmeld

20. februar 2015

Ønsker en lille spire..

Hejsa... Du kan evt. Købe en ammepude i genbrug til omkring 20kr også selv sy et nyt smart betræk til den... Så har du fyldet og en model fra det gamle betræk, som du bare lyner af? En ide måske? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.