misscgn skriver:
Hej alle
Jeg er gravid med mit første barn og har SÅÅÅÅ mange spørgsmål, lige pt. undre jeg mig over ammepuder og voksiposer og håber nogle kan hjælpe mig, selvom jeg godt ved det er tidlig at begynde at tænke i de baner 
Voksiposer, kan de bruges af barnet lige efter fødslen? tænker nemlig at jeg vil bruge sådan en i stedfor lift, da de jo vokser hurtig ud af liften alligevel.
Er der nogle der både bruger den om sommeren og om vinteren?
Ammepude, sådan en tænker jeg at jeg godt kunne tænke mig. Vil dog kaste mig ud i at sy en selv. Er der nogle der har en liggende de evt. kunne måle også skrive målene til mig? For aner ikke hvor stor sådan en er, og kan ikke finde målene nogle steder 
På forhånd tak, for alle svar 
Med Venlig Hilsen
Den spændte
Hej og tillykke med graviditeten!
Du kan godt bruge voksi i stedet for lift. Men jeg synes de helt små nyfødte "forsvinder" i den, den er temmelug stor og tyk. Men det er smag og behag jo.
Jeg ved ikke hvornår du har termin, men hvis det er et sommerbarn så vil jeg også tro at voksi bliver for varm, selv med sommer dyne. Vi brugte lift med en stofble over på de varme dage.
Mit første barn er fra 6/4 og hun brugte først voksi når hun blev lagt ude i barnevognen om efteråret, dvs. fra 6-7 mdr. men der var jeg å til gengæld super glad for den!
Jeg skal have pks igen her om 14 dage, så jeg tænker at det bliver samme system igen. Men nu må vi se..
Mht. ammepude så fik jeg en tvillinge ammepude forærende sidst. Den er genial selv til et barn. Jeg var så glad for den fordi den var så stor. Kan ikke forlige mig med de små alm. ammepuder..
Anmeld