Emmaljunga barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2015

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi kunne ikke have vores emmaljunga i vores skoda fabia (alm. udgave), ved den kan være i fabia combi.

Vi har skiftet fabiaen ud med en oktavia st. og kan nu uden problemer have 2 emmaljunga barnevogne bagi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Anonym trådstarter

Okay tak fordi i gad at svare. 

Anmeld

17. februar 2015

An&Jo

Vi har en Ford Fiesta fra 2013 og der kan den godt være i bagagerummet på, men den skal skilles helt ad.. 

Jeg har vedhæftet et billede hvor du kan se det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2015

Alexander&Lærke

Fylder den mere end en ældre emmaljunga?? For vi havde også en emmaljunga købt i 2007 med det gamle alm stel. 

Jeg har en Renault grand modus, ved godt det ikke er så kendt en bil, men en virkelig dejlig og praktisk bil Mini mpv. Når jeg slog stellet sammen satte jeg det i bunden i bilen og satte kassen ovenpå. Det passede perfekt derind, det var som skabt til den. Behøvede ikke tage hjul af, eller slå kassen helt sammen, vippede bare kalechen ned og ind med den... 

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Tror stork barnevogne er den eneste der kan være i min bil.

har været ved at finde ud af hvor mange liter den rummer og den rummer ikke ret meget desværre 

Anmeld

22. februar 2015

scottld

Vi har en Mazda 2, og der passer den big Star surpreme i fantastisk barnevogn.

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

scottld skriver:

Vi har en Mazda 2, og der passer den big Star surpreme i fantastisk barnevogn.

Den rummer også flere liter end min 

Anmeld

22. februar 2015

scottld

Anonym skriver:

Den rummer også flere liter end min 

Ja okay. Sorry�� , men det virkelig træls når man har "forelsket" sig i en, og så ens bil sætter begrænsninger��

Anmeld

22. februar 2015

biniek

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Jeg har noget familie som har det i en Seat Ibiza vil da mene, at det er en lille bil.

det er lille biler men de har godt bagagerunsplads

Anmeld

22. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Dut-ugle skriver:

Vi kunne ikke have vores emmaljunga i vores skoda fabia (alm. udgave), ved den kan være i fabia combi.

Vi har skiftet fabiaen ud med en oktavia st. og kan nu uden problemer have 2 emmaljunga barnevogne bagi.

Hvordan gør I det? 

Vi har lige købt en Octavia st.car, og vores emmaljunga barnevogn på s stel kan med nød og næppe være i bagagerummet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.