Emmaljunga barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.570 visninger
20 svar
1 synes godt om
16. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har et enkelt spørgsmål hvilken mindre biler kan Emmaljunga barnevogn med big star supreme stel være i?

Jeg ved godt der er lavet den nye Stork til små biler, men jeg er vild med Emmaljungas design. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Jeg har et enkelt spørgsmål hvilken mindre biler kan Emmaljunga barnevogn med big star supreme stel være i?

Jeg ved godt der er lavet den nye Stork til små biler, men jeg er vild med Emmaljungas design. 

Vi havde en spark, der skulle det ene bagsæde slåes ned for den kunne være der i. Den fylder nemlig en del i stellet.

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Vi havde en spark, der skulle det ene bagsæde slåes ned for den kunne være der i. Den fylder nemlig en del i stellet.

Det hele skal være i bagagerummet

Anmeld

16. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er umuligt. Du skal have en rimelig stor bil for at det kan lade sig gøre. Det er jo en stor vogn.

de fleste som ikke har en st.car vælger at slå det ene sæde ned.

Anmeld

16. februar 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

Den fylder hele bagagerummet på vores Passat station car... 

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Øv så bliver det nok en Stork barnevogn. 

Odder synes jeg er for dyre.

Anmeld

16. februar 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Jeg har noget familie som har det i en Seat Ibiza vil da mene, at det er en lille bil.

Anmeld

16. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

De fylder meget - og vi har haft en i vores nyere store Mazda 6, fylder meget!!

hvis du skal have flere børn, så kan odderen anbefales! (: så er pengene givet godt ud. 

Anmeld

17. februar 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Det hele skal være i bagagerummet

Det tror jeg ikke du vil kunne i de mindre biler. 

Anmeld

17. februar 2015

Ayasmor

Vi havde en opel corsa før, og der kunne den være i. Den skulle pakkes på en besyemt måde og hjulene skulle tages af stellet, men den kunne være der... der kunne ikke presses en my mere ind, men det hele var bagi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.