Jeg har fået hacket mit visa dankort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2015

Chris87

aarhusmor skriver:

sikke en omgang. Det lyder jo også helt hen i vejret at det skal være så omfattende.
Jeg er godt tilfreds med min bank i dette - men må holde øje hver dag. Tænker lidt at de kan have foretaget køb i udlandet og så bliver pengene trukket efter nogle dage.

Det var en lang omgang at skulle igennem.

Men har du fået trukket noget indtil videre ??

- Jeg tror alle købene kom på mit kort indefra ca 4 dage, men jeg tror faktisk at når nu du har snakket med nets osv så hvis der skulle være noget er alt annulleret nu fra deres side .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

aarhusmor

Chris87 skriver:

Det var en lang omgang at skulle igennem.

Men har du fået trukket noget indtil videre ??

- Jeg tror alle købene kom på mit kort indefra ca 4 dage, men jeg tror faktisk at når nu du har snakket med nets osv så hvis der skulle være noget er alt annulleret nu fra deres side .

Der er heldigvis ikke trukket noget og jeg håber og beder til at der ikke bliver trukket noget. Jeg har skyndt mig at flytte lidt penge overpå en anden konto, så vi har nok på den til at klare den resten af måneden og lidt af den næste - hvis nu der pludselig bliver trukket nogen og der går noget tid før vi får dem tilbage.

Anmeld

16. februar 2015

Chris87

aarhusmor skriver:

Der er heldigvis ikke trukket noget og jeg håber og beder til at der ikke bliver trukket noget. Jeg har skyndt mig at flytte lidt penge overpå en anden konto, så vi har nok på den til at klare den resten af måneden og lidt af den næste - hvis nu der pludselig bliver trukket nogen og der går noget tid før vi får dem tilbage.

Det lyder som en god idé .

Du får pengene igen rimelig hurtigt faktisk - jeg ved så ikke om du skal lave en indsigelse på pengene, det skulle jeg nemlig . Men det virker faktisk til du har nået at lukke alt inden det er sket

Anmeld

16. februar 2015

aarhusmor

Chris87 skriver:

Det lyder som en god idé .

Du får pengene igen rimelig hurtigt faktisk - jeg ved så ikke om du skal lave en indsigelse på pengene, det skulle jeg nemlig . Men det virker faktisk til du har nået at lukke alt inden det er sket

ja det håber jeg. Ellers må jeg tage den derfra Tak Chris87

Anmeld

16. februar 2015

Chris87

aarhusmor skriver:

ja det håber jeg. Ellers må jeg tage den derfra Tak Chris87

Det var skam så lidt - ellers er du velkommen til at skrive hvis der skulle være nogen tvivl 

Jeg  for der ikke sker yderligere

Anmeld

16. februar 2015

aarhusmor

Chris87 skriver:

Det var skam så lidt - ellers er du velkommen til at skrive hvis der skulle være nogen tvivl 

Jeg  for der ikke sker yderligere

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.