Sagen er den at min søn på 2 år og 8 mdr, for 2 mdr siden har skiftet dp fordi hun skulle flytte pga sygdom i familien. Nu var vi så heldige at alle fire børn kunne komme sammen til en ny dp, de er samme alder alle 4.
nu står den nye dp som de er blevet rigtig glade for!!! Så og skal flytte pga skilsmisse 
Og de børn skal nu skilles til 4 forskellige steder.
vil i vælge at lade jeres barn, som er ret godt med udviklingsmæssigt, snakker flydende, bruger ironi og er totalt glad for de venner han har i dp
Starte i en ny dp, for at lade ham "måske" begynde i børnehave 5 uger efter, eller lade ham begynde i den nye dp hvor alle tre øvrige børn er yngre og slet ikke så langt fremme :/ ?
og lade ham være der til den nye og store fælles børnehave åbner i efteråret?
Jeg er totalt ked af at mit barn skal have alle de skift! Hvad er jeres erfaringer? Hvad ville i gøre i den situation? Tror personligt det vil være nemmere at fortælle min søn at han ikke skal derover til de andre mere, fordi han er en stor dreng og skal starte i børnehave.
Er i forvejen højgravid og ked af den situation min søn skal i, igen! Samtidig med en søskende kommer til, og min bedømmelse er røv pt fordi jeg bliver så sensitiv.
Anmeld