Alder og sa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2015

Mo9ca

Tak for svar I søde kvinder.

Det trøster noget, selvom det måske ikke er repræsentativt for hele befolkningen, at høre at det ikke kun fortrinsvis sker for dem der er +35. Jeg synes det ramte hårdt, når jeg ikke tidligere har haft problemer med at fuldføre en graviditet. 

Knus M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

JH12

MA 27 år. Sen abort 28 år. 

Anmeld Citér

14. februar 2015

Logo

Havde en SA som 36-årig. Ventede nogle måneder med at forsøge igen, og nu ser det vist ud til at det ikke skal lykkes så nemt.  Er bange for at jeg er blevet for gammel... 

Anmeld Citér

14. februar 2015

Mo9ca

Logo skriver:

Havde en SA som 36-årig. Ventede nogle måneder med at forsøge igen, og nu ser det vist ud til at det ikke skal lykkes så nemt.  Er bange for at jeg er blevet for gammel... 

Hej Logo

Det er jeg ked af på dine vegne. Har du ingen børn i forvejen? Hvorfor tror du at det ikke bliver så nemt at få ønskebarnet? 

Knus M

Anmeld Citér

20. april 2015

Babybee

Mor8320 skriver:

Må jeg spørge om, hvor gamle I har været da i havde jeres SA? 

Jeg er 36 og mistede det lille liv for knap en uge siden, og jeg går sådan og frygter at det er fordi jeg er gammel, i hvert fald ældre end da jeg fik mine to drenge som henholdsvis 26 og 28 årig.

Til jer I den lidt ældre ende, er det lykkedes for jer at få et sundt og raskt barn efterfølgende?

Håber I har tid og lyst til at svare på mine spørgsmål.

Mvh. M

har lige haft SA og er 29, så jeg tror (mest håber) på at alderen ikke har noget at sige

Anmeld Citér

20. april 2015

hmg86

MA som 27 årig..

Anmeld Citér

20. april 2015

Mor til F

Jeg havde en SA med tvillinger,  da jeg var 23,  blev gravid igen ved første ægløsning efter SA, er idag mor til en lille pige frfra den 04.07.2014 ♡

Anmeld Citér

20. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mor8320 skriver:

Må jeg spørge om, hvor gamle I har været da i havde jeres SA? 

Jeg er 36 og mistede det lille liv for knap en uge siden, og jeg går sådan og frygter at det er fordi jeg er gammel, i hvert fald ældre end da jeg fik mine to drenge som henholdsvis 26 og 28 årig.

Til jer I den lidt ældre ende, er det lykkedes for jer at få et sundt og raskt barn efterfølgende?

Håber I har tid og lyst til at svare på mine spørgsmål.

Mvh. M

jeg var 18 år og fire mdr. da jeg mistede 9+0... jeg fik efterfølgende en søn et år efter og en datter da jeg var 25 (næsten 26)

Anmeld Citér

20. april 2015

sulo

hhv 30 og 32 år, fik vores søn som 31 årig, er gravid og når at blive 33 når jeg skal føde igen

Anmeld Citér

20. april 2015

lillemusen10

Jeg har haft tre SA og en MA som 29-30 årig. Nu er jeg gravid igen og håber den bliver denne gang. (Har også en søn fra 2013)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.