Alder og sa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.866 visninger
35 svar
6 synes godt om
14. februar 2015

Mo9ca

Må jeg spørge om, hvor gamle I har været da i havde jeres SA? 

Jeg er 36 og mistede det lille liv for knap en uge siden, og jeg går sådan og frygter at det er fordi jeg er gammel, i hvert fald ældre end da jeg fik mine to drenge som henholdsvis 26 og 28 årig.

Til jer I den lidt ældre ende, er det lykkedes for jer at få et sundt og raskt barn efterfølgende?

Håber I har tid og lyst til at svare på mine spørgsmål.

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

LinLin

Jeg var hhv 25 og 28

Anmeld Citér

14. februar 2015

L&V

Jeg fik mit første barn som 23 årig havde en sa som 24 årig og 2. Barn som 25 årig så tænker ik det hænger sammen på den måde sol sådan. Har hørt at det sker for langt de fleste det er bare ik alle der opdager det fordi det er så tidligt

Anmeld Citér

14. februar 2015

Flomse

Første barn som 37 årige, MA som 38 årige og nu et sandt og raskt barn som 40 årig(og en masse smilets som jeg ikke kan sætte ind)

Anmeld Citér

14. februar 2015

Flomse

Abrazos skriver:

Første barn som 37 årige, MA som 38 årige og nu et sandt og raskt barn som 40 årig(og en masse smilets som jeg ikke kan sætte ind)

Skide ordbog!!!

Anmeld Citér

14. februar 2015

Ønskebaby2015

23 år første gang og 24 år anden gang, jeg håber 3. Gang bliver lykkens gang for mig.

Jeg tror ikke alder har noget at gøre med om man mister. Men jo ældre man bliver får man oddsene imod sig for at kunne blive gravid, ikke at holde på den - tror jeg

Held og lykke til dig 

Anmeld Citér

14. februar 2015

FruK

Jeg var gravid første gang som 28-årlig og fik min søn.

10 år senere blev jeg gravid anden gang og aborterede. Jeg blev dog gravid igen med det samme og fik en sund og rask datter som 38-årig. 

Anmeld Citér

14. februar 2015

Os&lilledig

MA som 28 årige.. Så der er masser af unge der kommer igennem det. 

Anmeld Citér

14. februar 2015

Tutter92

2 sa'er som 21 årig.

Og nu har jeg min søn som 22 årig :-)

Anmeld Citér

14. februar 2015

Annemette07

Mor8320 skriver:

Må jeg spørge om, hvor gamle I har været da i havde jeres SA? 

Jeg er 36 og mistede det lille liv for knap en uge siden, og jeg går sådan og frygter at det er fordi jeg er gammel, i hvert fald ældre end da jeg fik mine to drenge som henholdsvis 26 og 28 årig.

Til jer I den lidt ældre ende, er det lykkedes for jer at få et sundt og raskt barn efterfølgende?

Håber I har tid og lyst til at svare på mine spørgsmål.

Mvh. M

Jeg var 20 da jeg fik en sa

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.