tråd til vejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
31 svar
19 synes godt om
13. februar 2015

helle85

Denne tråd er til dem der ville Være med til tabe sig, hvor vi kan skrive hver uge hvad vi vejer.

jeg vejer mig i morgen tidlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

helle85

helle85 skriver:

Denne tråd er til dem der ville Være med til tabe sig, hvor vi kan skrive hver uge hvad vi vejer.

jeg vejer mig i morgen tidlig 

Jeg har nu vejet mig og jeg vejer 100,4 mit første del mål er at have tabt mig 10 kg inden den 23 april

og mit endelig mål er at tabe mig 35-40 kilo i alt

Anmeld

14. februar 2015

Michella2

Jeg vejer 83,9 og skal gerne have smidt 20 kg mere

Anmeld

14. februar 2015

Zelinasmor

Jeg har været på bulk frem til januar. Er igang med at cutte nu. 

Vægt D. 9/1-15 70,8kg

i morges: 64,6kg og musklerne begynder at titte frem igen. 

Træner hård styrketræning 6 dage i ugen

Anmeld

14. februar 2015

FruJacobsen

Åh, måske man skulle hoppe med på vognen denne gang ? Dvs. vejning hver lørdag-morgen? Vejer vidst omkring de 80 og målet er 67 kg inden sommeren kommer....hvis der er nogle, der har gode råd til at komme ud af sin sukker-afhængighed, hører jeg det meget gerne !

Anmeld

14. februar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84
Zelinasmor skriver:

Jeg har været på bulk frem til januar. Er igang med at cutte nu. 

Vægt D. 9/1-15 70,8kg

i morges: 64,6kg og musklerne begynder at titte frem igen. 

Træner hård styrketræning 6 dage i ugen

Bulk??? 

Cutte??  

Hvad betyder det 

Anmeld

14. februar 2015

helle85

FruJacobsen skriver:

Åh, måske man skulle hoppe med på vognen denne gang ? Dvs. vejning hver lørdag-morgen? Vejer vidst omkring de 80 og målet er 67 kg inden sommeren kommer....hvis der er nogle, der har gode råd til at komme ud af sin sukker-afhængighed, hører jeg det meget gerne !

Ja jeg vejer mig hver lørdag og skriver det ind her

jeg har ikke rigtig nogen råd mod sukker trang.

Jeg har helt droppede Coca cola (fra den ene dag til den anden) da det er det jeg er mest afhængig af jeg har ikke drukket det i 5 dag men i dag har vi haft gæster til middag så derfor har jeg drukket lidt andet sodavand ( jeg ved hvis jeg drikker en tå cola så kan jeg ikke stoppe, så det undlader jeg) men kan mærke at det bliver svære jo flere dage der gå.

jeg er også glad for chokolade, plejer jeg at spise nå jeg er stresset log er deprimeret. Men der har jeg tænkt mig at købe en pakke vasa kanel knæk brød og frugt( for at finde et andet alternativ her i Starten, som måske er lidt sunder)

Nogen Gøre også det at de skære ned på det lidt af gangen eller stopper fuldstændigt.

men det kan Være der er nogen med nogen bedre råd

Anmeld

14. februar 2015

FruJacobsen

helle85 skriver:

Ja jeg vejer mig hver lørdag og skriver det ind her

jeg har ikke rigtig nogen råd mod sukker trang.

Jeg har helt droppede Coca cola (fra den ene dag til den anden) da det er det jeg er mest afhængig af jeg har ikke drukket det i 5 dag men i dag har vi haft gæster til middag så derfor har jeg drukket lidt andet sodavand ( jeg ved hvis jeg drikker en tå cola så kan jeg ikke stoppe, så det undlader jeg) men kan mærke at det bliver svære jo flere dage der gå.

jeg er også glad for chokolade, plejer jeg at spise nå jeg er stresset log er deprimeret. Men der har jeg tænkt mig at købe en pakke vasa kanel knæk brød og frugt( for at finde et andet alternativ her i Starten, som måske er lidt sunder)

Nogen Gøre også det at de skære ned på det lidt af gangen eller stopper fuldstændigt.

men det kan Være der er nogen med nogen bedre råd

Uh ja, sodavand er slemt mht. sukkermængden! Hvor sejt, at du bare har droppet det fra den ene dag til den anden!

Det lyder som en god ide at forsøge at erstatte det usunde med sunde alternativer tror jeg vil prøve med gulerødder og nødder. Kender det alt for godt, at man kaster sig over det søde, når man er stresset! Har pt. meget arbejde og en bachelor, der skal afleveres i næste måned (plus to små børn), så chokolade og chips er den store belønning om aftenen herhjemme...men det skal der laves om på! 

Dyrker du motion? Overvejer at begynde at løbe og evt. lave yoga et par gange om ugen.

Og har lige glemt, om du har en dato for dit vægttab? Jeg satser på at smide 1kg om ugen, så skal bruge 13 uger (fra på mandag)

Anmeld

14. februar 2015

Holst85

Vejede til morges 111,9 kg målet er først og fremmest at kommer under 100 kg og vil gerne at det var før min 30 års fødselsdag. 

Har vejet 162,5 kg i 2011, så der er røget et par kilo..

men dejligt motiverende at følge andre også.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2015

Mor1986

Jeg vil godt være med.

jeg vejer mig hver fredag. Og.  Vejede i går 97.1 kg. Jeg vil rigtig gerne tabe mig 25-30 kg, og så meget som muligt inden maj hvor vi starter PB op igen. 

Jeg bruger zumba hjemme flere gange om ugen og så spiser jeg efter 16:8. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.