Vis mig jeres katte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Louisejulia

Her er bølline 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

EAF

charthys skriver:

Husets hersker er vores store basse Grisling, - også omkring 7-8 kg i sine velmagtsdage.  desværre er han syg med en kræftknude i knæet, så han synger på sidste vers, men derfor kan jeg jo godt flashe vores skønne kat

Det gør mig ondt på jeres vegne  Han er dejlig stor 

Anmeld

13. februar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Stjerneskud84 skriver:

Jeg har Gizmo som er et år nu... Synes jeg har opdraget ham godt.. Han ved hvilke to stole som er hans med tæppe og en med en pude.. Han ved han ikke må være på køkkenbordet/spisebordet.. En sjælden gang sker det, at han er lusket op på køkkenbordet  

Han elsker at blive kløet bag øret, under hagen og ligger sig på ryggen med benene i vejret, når han vil kløes på maven... Han er sq en dejlig en af slagsen...  

I blandt et af billederne, ses han som en bette killing  

Her er vores lille tykke Saya <3 

7 mdr. Allerede svært madglad, meget tryg og tillidsfuld. 

Så snart en (hvem som helst, selv fremmede) sætter sig i sofaen, hopper hun straks op på skødet og regner med de vil elske at nusse hende :-D hun er bestemt ikke reserveret.

Anmeld

13. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her vores 2 total uopdragne misser. Den stribede hedder felis og den sort/hvide hedder colombo. De er ik så kvikke og laver vist mere ballade end nogen andre katte jeg kender. Til gengæld så er de bare de bedste putte misser i hele verden og finder sig i det meste! De er 12 år og vi har haft colombo siden han var ca 12 uger og felis fik vi fra dyrelægen da han var ca 5 uger gammel og var blevet væk fra sin mor. Vh stine

Anmeld

13. februar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Her ef vores kat. Den hedder bøf med løg men bliver daglig kaldt Missi! Skønne katte i alle har. 

Anmeld

14. februar 2015

Papillon

Nanna (rød) og Balder (sort) 

Vi overtog dem for efterhånden 2,5 år siden, hvor de var lidt over 1 år gamle. Deres gamle ejere ville til at avle persere, og de to her kunne ikke med de nye katte. Så vi fik dem, og jeg tror næppe vi kunne have fået bedre katte. De er tålmodige, søde og kærlige  

Anmeld

14. februar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Stjerneskud84 skriver:

Jeg har Gizmo som er et år nu... Synes jeg har opdraget ham godt.. Han ved hvilke to stole som er hans med tæppe og en med en pude.. Han ved han ikke må være på køkkenbordet/spisebordet.. En sjælden gang sker det, at han er lusket op på køkkenbordet  

Han elsker at blive kløet bag øret, under hagen og ligger sig på ryggen med benene i vejret, når han vil kløes på maven... Han er sq en dejlig en af slagsen...  

I blandt et af billederne, ses han som en bette killing  

Her er vores Creamy på ca. 2.5-3 år. Verdens dejligste kat. Desværre skal i af med hende 

Anmeld

14. februar 2015

Helle88

Jeg har disse to dejlige pelsklumper De er så søde og kærlige og sjove. De har vidt forskellige personligheder, den ene er så sød og prinsesseagtig og kan virkelig se en dybt i øjnene imens hun miaver intenst som om hun virkelig vil fortælle en noget vigtigt Den anden er tyk, skeløjet og madglad og ligger gerne i nogle meget besynderlige stillinger når hun sover. 

Anmeld

14. februar 2015

Stjerneskud84

Helle88 skriver:

Jeg har disse to dejlige pelsklumper De er så søde og kærlige og sjove. De har vidt forskellige personligheder, den ene er så sød og prinsesseagtig og kan virkelig se en dybt i øjnene imens hun miaver intenst som om hun virkelig vil fortælle en noget vigtigt Den anden er tyk, skeløjet og madglad og ligger gerne i nogle meget besynderlige stillinger når hun sover. 

Lækre katte

Anmeld

14. februar 2015

Stjerneskud84

Papillon skriver:

Nanna (rød) og Balder (sort) 

Vi overtog dem for efterhånden 2,5 år siden, hvor de var lidt over 1 år gamle. Deres gamle ejere ville til at avle persere, og de to her kunne ikke med de nye katte. Så vi fik dem, og jeg tror næppe vi kunne have fået bedre katte. De er tålmodige, søde og kærlige  

Smukke katte du har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.