Vis mig jeres katte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
32 svar
42 synes godt om
13. februar 2015

Stjerneskud84

Jeg har Gizmo som er et år nu... Synes jeg har opdraget ham godt.. Han ved hvilke to stole som er hans med tæppe og en med en pude.. Han ved han ikke må være på køkkenbordet/spisebordet.. En sjælden gang sker det, at han er lusket op på køkkenbordet  

Han elsker at blive kløet bag øret, under hagen og ligger sig på ryggen med benene i vejret, når han vil kløes på maven... Han er sq en dejlig en af slagsen...  

I blandt et af billederne, ses han som en bette killing  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Troldemommi

Stjerneskud84 skriver:

Jeg har Gizmo som er et år nu... Synes jeg har opdraget ham godt.. Han ved hvilke to stole som er hans med tæppe og en med en pude.. Han ved han ikke må være på køkkenbordet/spisebordet.. En sjælden gang sker det, at han er lusket op på køkkenbordet  

Han elsker at blive kløet bag øret, under hagen og ligger sig på ryggen med benene i vejret, når han vil kløes på maven... Han er sq en dejlig en af slagsen...  

I blandt et af billederne, ses han som en bette killing  

Det her er vores lille perlemis, og ja hun sover hvor som helst, her er det nede på Daniels hovedpude  

hun valgte selv for 6 år siden at flytte ind hos os da hendes ejer som var vores overbo skulle flytte, perle ville ikke med og ja så overtog vi hende, og vi elsker hende højt 

Monica 

Anmeld

13. februar 2015

Michella2

Vi har denne kat, Charlie. En "lille" basse på 7 kg 

de 2 første billeder er fra da jeg var syg.. Han passede godt godt på mig  han er en rigtig hygge basse..

har haft ham siden han var 6-7 uger gammel.

han og hans søster (som min mor har nu) blev fundet efterladt på en campingplads, blot 5 uger gammel  vi tog dem til os fra dyrlægen af, og forelskede os i dem begge 2. Desværre kunne hunmissen ikke forlige sig med vores flytning, og kom derfor til at bo hos min mor. Vi ser hende dog stadig tit 

Anmeld

13. februar 2015

charthys

Husets hersker er vores store basse Grisling, - også omkring 7-8 kg i sine velmagtsdage.  desværre er han syg med en kræftknude i knæet, så han synger på sidste vers, men derfor kan jeg jo godt flashe vores skønne kat

Anmeld

13. februar 2015

Holst85

Her er min lille dronning Cleo på 5 år.. 

Anmeld

13. februar 2015

Findusinde

Her i huset har vi brødrene knurhår.... Den brune er chewbacca og den grå er Christian forklarmigmis... :-P man skal passe på at give datteren lov til at gi katten navn... ;-) 

Anmeld

13. februar 2015

Stjerneskud84

Michella2 skriver:

Vi har denne kat, Charlie. En "lille" basse på 7 kg 

de 2 første billeder er fra da jeg var syg.. Han passede godt godt på mig  han er en rigtig hygge basse..

har haft ham siden han var 6-7 uger gammel.

han og hans søster (som min mor har nu) blev fundet efterladt på en campingplads, blot 5 uger gammel  vi tog dem til os fra dyrlægen af, og forelskede os i dem begge 2. Desværre kunne hunmissen ikke forlige sig med vores flytning, og kom derfor til at bo hos min mor. Vi ser hende dog stadig tit 

Elsker simpelthen det sidste billede.. Iøvrigt flot mis 

Anmeld

13. februar 2015

Stjerneskud84

charthys skriver:

Husets hersker er vores store basse Grisling, - også omkring 7-8 kg i sine velmagtsdage.  desværre er han syg med en kræftknude i knæet, så han synger på sidste vers, men derfor kan jeg jo godt flashe vores skønne kat

Øv, men nyd ham..  Hvor er han flot 

Anmeld

13. februar 2015

lineog4

Mine to (eller rettere børnenes) kitty og elvira:

Anmeld

13. februar 2015

Stjerneskud84

lineog4 skriver:

Mine to (eller rettere børnenes) kitty og elvira:

Hvor er de fine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.