Ville det være realistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Mor1986

elb1210 skriver:

Har lige et spørgsmål angående hus/lejligheds køb.

Min kæreste og jeg er begge studerende og er færdigtuddannede om to år, og vil til den tid gerne købe et hus. Vi har været nødt til at stoppe PB da vi af banken fik at vide vi ikke ville kunne låne et særligt højt beløb, hvis også havde et barn når vi skulle købe. Jeg tænker bare, om det ville kunne betale sig at købe en andel (fx. lejlighed) nu, hvilket jeg har hørt fra mange at fx. Lån og spar bank i mange tilfælde gerne vil finansere, for så have bedre mulighed for at købe hus hvis vi vælger at få et barn inden vi er færdigtuddannede da vi så allerede ville være på boligmarkedet, i en hvis grad.

Håber nogen kan forstå hvad jeg mener med dette spørgsmål da jeg godt kan se det virker lidt kringlet

Vores bank ser på hvad man kan betale om måneden. Låner man 1 mio skal man betæe 5000 kr om måneden og er der 2 mio er det 10.000 om måneden. Ens indtægter skal selvfølgelig passe til ens udgifter b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Janey

Profilbillede for Janey
elb1210 skriver:

Min kæreste og jeg er begge studerende og er færdigtuddannede om to år, og vil til den tid gerne købe et hus. Vi har været nødt til at stoppe PB da vi af banken fik at vide vi ikke ville kunne låne et særligt højt beløb, hvis også havde et barn når vi skulle købe. Jeg tænker bare, om det ville kunne betale sig at købe en andel (fx. lejlighed) nu, hvilket jeg har hørt fra mange at fx. Lån og spar bank i mange tilfælde gerne vil finansere, for så have bedre mulighed for at købe hus hvis vi vælger at få et barn inden vi er færdigtuddannede da vi så allerede ville være på boligmarkedet, i en hvis grad.

Håber nogen kan forstå hvad jeg mener med dette spørgsmål da jeg godt kan se det virker lidt kringlet