Yurie skriver:
Her er der 15måneder mellem ungerne, vi har både en søskendevogn, men også et ståbræt.
Vognen bliver ikke brugt så meget mere(en gang i år), ståbræt er fint, han kan sagtens gå langt, og når han bliver træt kommer han op og stå på brættet. Og hvis vi er to, har de hver deres.
Skal i på lange ture, hvor den store skal kunne sove eller er det bare for at have det?
Tror jeg ville købe et bræt, eller lade den store køre på løbecykel ved siden af..
Vi køber uanset hvad et ståbræt.
Men næsten hele vores familie bor et stykke væk, så det er heldagstur man er på når man besøger dem, så der vil storebror jo skulle sove mens vi er der (og han har aldrig været typen der kan sove lur i andet end barnevogn/klapvogn)
Jeg synes bare det er så svært at forholde sig til, hvor stor han vil være, og hvor meget han vil kunne når baby kommer - nu er han halvandet, og bruger stadig både barnevogn og klapvogn meget, han er i mine øjne stadig en baby, og er slet ikke nået til at kunne køre på fx løbecykel - men om 7-8mdr er han jo slet ikke så lille mere, så synes det er svært at bedømme hvad man kan kan regne med sådan en størrelse kan.
Anmeld