Barnevogn valg ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.869 visninger
21 svar
3 synes godt om
12. februar 2015

HVPigen

Vi har en Aygo og har ikke mulighed for nyt bil køb så derfor skal vi også have en lille barnevogn til hende 

vi har kigget lidt på de der kombi vogne men hvor længe kan de ca være i dem ? Er det kun til 6 måneder ? Og så det klapvogn for resten af tiden ? 

Vi har dog købt en brugt brio som hun skal sove i her hjemme men vi køre tit frem og tilbage til familie og derfor har vi brug for en der kan være i vores bil 

nogen der klog på det :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Mamacita til 2 piger

Vi har en Aygo og har ikke mulighed for nyt bil køb så derfor skal vi også have en lille barnevogn til hende 

vi har kigget lidt på de der kombi vogne men hvor længe kan de ca være i dem ? Er det kun til 6 måneder ? Og så det klapvogn for resten af tiden ? 

Vi har dog købt en brugt brio som hun skal sove i her hjemme men vi køre tit frem og tilbage til familie og derfor har vi brug for en der kan være i vores bil 

nogen der klog på det :-D

Emmaljunga klapvogne kan der være lift i, og de kan lægges helt ned i ryggen. Så hvis det bare er til at tage med på tur i en lille bil, så ville jeg måske bare vælge sådan en type?! �� 

Vi skal have en pige om 3 uger, og vi har fra den første både emmaljunga barnevogn og klapvogn. 

Jeg tror jeg denne gang vil komme til at bruge klapvognen mere, fordi den bare er lettere at have med. Der er faste seler i, men der kan også sættes alm. barnevognssele i hvis man hellere vil det når de skal sove. De kan også sagtens ligge i fx. voksi i den.  

Anmeld

12. februar 2015

HVPigen

Men tænker om det ikke bliver for koldt og ligge i den når hun ikke længere kan være i hendes lift? 

for syntes egentlig kombi vognen er rigtigt smart men syntes bare ikke den de så smart igen hvis hun ikke kan ligge der i ret længe (min veninde har en og hendes datter er lille i det og ca 2,5 måned) og hun er allerede ved at vokse ud af den :-(

men syntes da det virker mærkeligt hvis de kun kan ligge deri til max 6 måneder

Anmeld

12. februar 2015

MorTilN

Prøv at kikke på den nye barnevogn fra Stork den er den mindste på market og BURDE kunne ligge i en Aygo ifølge ekspedienten der viste os den, men Toyota har ikke været så kloge med deres baglygte design Vi har selv en Aygo og planlægger at købe Storks barnevogn, nå de 2 streger engang kommer, da jeg ikke vil have kassen stående ind igennem bagsædet fra bagagerummet af som jeg skal vis jeg tager Emmaljunga's Big Star

http://www.storkbarnevogn.dk/

Anmeld

12. februar 2015

migxher

I forhold til det lille liggemål i kombi, så kommer det jo helt an på hvad man har behov for. Vi har købt en kombi fra emmaljunga til kommende baby, vi bor i byen og har ikke bil så den skal være nem at have med rundt i bus osv. og her hvor vi bor har vi ikke mulighed for at lade baby sove ude, så det er slet ikke aktuelt, så det lille liggemål gør ikke os noget. (:

Anmeld

12. februar 2015

HVPigen

Anonymbebs skriver:

Prøv at kikke på den nye barnevogn fra Stork den er den mindste på market og BURDE kunne ligge i en Aygo ifølge ekspedienten der viste os den, men Toyota har ikke været så kloge med deres baglygte design Vi har selv en Aygo og planlægger at købe Storks barnevogn, nå de 2 streger engang kommer, da jeg ikke vil have kassen stående ind igennem bagsædet fra bagagerummet af som jeg skal vis jeg tager Emmaljunga's Big Star

http://www.storkbarnevogn.dk/

Er det Stokke Xplory? Du tænker på eller? 

Anmeld

12. februar 2015

HVPigen

migxher skriver:

I forhold til det lille liggemål i kombi, så kommer det jo helt an på hvad man har behov for. Vi har købt en kombi fra emmaljunga til kommende baby, vi bor i byen og har ikke bil så den skal være nem at have med rundt i bus osv. og her hvor vi bor har vi ikke mulighed for at lade baby sove ude, så det er slet ikke aktuelt, så det lille liggemål gør ikke os noget. (:

Det ikke fordi hun skal sove middags søvn i den på den måde , når vi er hjemme men jeg ville nemlig også gerne det var en der ikke var så stor når vi skulle ud at handle osv så lidt det samme men det skal jo stadig være sådan hun kan ligge ned , hvis du forstår hvad jeg mener hehe ! Men den er jo ikke ikke meget værd til 8000 kr næsten hvis hun kun KAB ligge der i til 6 måneder ca

men hvis vi er oppe hos min kærestes  vil vi jo stadig gerne hun kan komme ud at sove i den og de bor langt fra os så det er weekend besøg når det er

Anmeld

12. februar 2015

Mamacita til 2 piger

Men tænker om det ikke bliver for koldt og ligge i den når hun ikke længere kan være i hendes lift? 

for syntes egentlig kombi vognen er rigtigt smart men syntes bare ikke den de så smart igen hvis hun ikke kan ligge der i ret længe (min veninde har en og hendes datter er lille i det og ca 2,5 måned) og hun er allerede ved at vokse ud af den :-(

men syntes da det virker mærkeligt hvis de kun kan ligge deri til max 6 måneder

Altså vi brugte voksi i klapvognen efter liften.. Og den kommer hun i hvertfald ikke til at fryse i..  

Men igen, børneudstyr er jo en smagssag.  

Vi har en stor bil, så plads problem har jeg ikke. Men det er bare SÅ let med klapvognen..  Vi har desuden sådan et overlag til klapvognen, ligesom på barnevognen..  

Anmeld

12. februar 2015

migxher

HVPigen skriver:

Det ikke fordi hun skal sove middags søvn i den på den måde , når vi er hjemme men jeg ville nemlig også gerne det var en der ikke var så stor når vi skulle ud at handle osv så lidt det samme men det skal jo stadig være sådan hun kan ligge ned , hvis du forstår hvad jeg mener hehe ! Men den er jo ikke ikke meget værd til 8000 kr næsten hvis hun kun KAB ligge der i til 6 måneder ca

men hvis vi er oppe hos min kærestes  vil vi jo stadig gerne hun kan komme ud at sove i den og de bor langt fra os så det er weekend besøg når det er

Men så bruger man jo bare klapvogndelen når de vokser ud af barnevogns kassen?  Da vi købte vores i ønskebørn sagde damen at hun ikke ville anbefale at man brugte klapvogns delen som sovevogn, men at de sagtens kunne sove i den en gang i mellem når man er ude osv. Og så står i ikke og skal ud og købe klapvogn når den tid kommer, da man jo har den her. 

Anmeld

12. februar 2015

HVPigen

Det selvfølgedig rigtigt nok, men vi har kigget på en af de der kombi vogne som nemlig kan laves om til klapvogn og det vil passe perfekt ind til den lille pis bil! (ja vi havde så ikke regnet med vi nogensinde skulle se de 2 streger, så det var rent praktisk bare en bil der skulle være lille og køre langt - rigtigt dumt valg hvis man ser det idag, ) 

Men vi jo stadig mest solgt til en kombi vogn , men syntes bare det er rigtigt mange penge for en vogn hvis den kun kan bruges 6 måneder. Havde håbet på ihvertefald 1 år for så måtte hun sove i weekend seng eller ligne , 

men syntes nemlig også en klapvogn virker lidt træls og have som "barnevogn" for vi har nemlig i forvejen en klapvogn , den kan dog ikke bruges til at sove i eller ligne have lift i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.