Vis jeres hunde! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Ønskebarnet2014

Her er vores dejlige hund hun er labrador Formel 1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Kvist

Hejsa!

Tænkte det kunne være hyggeligt at lave en billedtråd, for dem herinde som har hund, ligesom jeg selv

Jeg er den heldige ejer af en stor Schæfer hanhund på 3½år, 68cm og 44½kg  Han er en lømmel ud over alle grænser, meget vagtsom, morsyg, og den skønneste kammerat i hele verden  Han kan umiddelbart med de hunde han har mødt, dog er vi ikke "hilse-tosser", så hans bekendtskaber er begrænset til dem mor her har godkendt  (med hundeloven kan man sgu ikke være for forsigtig) Han er ydermere super glad for katte, han elsker børn, og vil meget gerne putte på skødet!

Bagsiden af medaljen er en grum fortid som vagthund på et værksted hvor der blev opbevaret gamle biler.
Her levede han i en indhegning, og boede udenfor. Han havde aldrig kontakt til andre hunde, og kun kontakt til sin daværende ejer, som kom forbi værkstedet en gang om dagen, med 500g hakket oksefars til ham
Han havde ingen kurv, sov på jorden, havde aldrig haft en snor på, var underernæret og så mildest talt jammerlig ud!

Jeg har haft ham i 15 måneder nu, og det har været en kamp, som stadig er langt fra færdig! Men han har et hjerte af guld, og jeg elsker ham som var han mit barn!  Han har rykket sig så meget, og jeg er glad for at jeg valgte at kæmpe for ham, da aflivning virkede som det mest humane

Det første billede jeg vedhæfter er fra da jeg fik ham, og de efterfølgende er fra sådan som han ser ud nu

Sikke da fantastisk flot han er 

Herhjemme har vi også en schæfer, vores alles bedste ven.. Han bliver 8 år til sommer, så han er ved at være en gammel dreng, til trods for det tror han selv kun at han er 3 år 

Her er lidt billeder af Aiko..

Anmeld

14. februar 2015

C&C

Smil skriver:

Hvor er hun sød ☺ Hvad er hun en blanding af? 

Tak  Hun er en blanding af Rughåret Jack Rusell Terrier og Dansk Svensk Gårdhund 

Anmeld

14. februar 2015

B&J

Her har vi kærligheds hunden Molly, hun har så meget kærlighed og er en vidunderlig hund som vi har haft i 3 år nu vi fik hende da hun var lidt over 3år da ejeren ikke ville have hende da hun ikke kunne føde børn  men nu er hun vores og vi elsker hende over alt på jorden

Anmeld

14. februar 2015

Aabye

Her er mit kræ.. En Siberian Husky tæve på 6 år.. 

Anmeld

15. februar 2015

MarianneRubi

Herhjemme har vi 3 dejlige hunde med hver deres personlighed 1 gammel herre og 2 skøde hunde vi starter med den ældste som er

Tiger han bliver 13 år til april - Schæfer , slædehund

Freja som bliver 6 år i Juni - Ren Ambull ( Amerikansk Bulldog)

Og Heimdall som bliver 3 år i Juni ( Tiger er faderen) og Moderen var Old Victorian Bulldog ( RIP smukke hund)

Billederne er sat i rækkefølge med Tiger først, så Freja og sidst Heimdall

Anmeld

15. februar 2015

pussekat

det er zenta som er 8 år her den 24-5 og kanin er stampe som ikke er her mere 

og zenta er mor og far baby som må alt og jeg sove også op ved mor og far for jeg skal lige op af mor så jeg pas på mor også når hun her ondt og det her hun jo hele tid 

Anmeld

16. februar 2015

Camilla <3

Vi har Freya som er 3,5 år. Hun er gammeldags labrador.  38 kg. kærlighed. 

Og så har vi S(n)if, hun er snart 5 måneder.  Hun er en boxer blanding. 

Anmeld

16. februar 2015

KatjaBN

Her er vores dejlige hund Balou 

i daglig tale; Loui, Lus, Lurren 

3 og et halv år 

Anmeld

16. februar 2015

anjo01

Sikke en hyggelig tråd

herhjemme har vi gavtyven Anna på 3 måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.