Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er mine to dejlige hunde! Det er to Alaskan Malamute. Den ene er 1,5 år og den anden er 5 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her hjemme har vi en skøn Chihuahua - Cody som blir 6 år til August
min 3/4 dværg pincher og 1/4 chihuahua Luie <3 han er 4, bor dog hos min moar :/ og så min himmelhund Holly ruhåret foxterrier
Herhjemme har vi Freddie på 5 måneder boende <3 Den skønneste chihuahua!
Vi har den dejligeste Bamsebjørn En samojede/new foundlænder/ husky blanding, han bliver 1 år her i marts han er 66 cm fra skulder til gulv og vejer 53 kg, ( vi fik af vide han maks. kom til at veje 25-30 kg )
Vi har en dejlig blanding mellem en border collie, labrador og klejner munsterlænder.. Hun hedder kala og er en stor kælepot På 4 år..
MKN_96 skriver: Og her kommer lige lidt spam, sådan som han ser ud i dag
Og her kommer lige lidt spam, sådan som han ser ud i dag
Hold da op en forandring. Han er godt nok blevet en glad og veltilpas hund at se på... til dig, er sikker på han er lykkelig for du valgte at kæmpe for ham
Vi har en norsk buhunden på 5 år... han er godheden selv, kan med alt og alle, men er også en meget egenrådig race... men alt i alt en dejlig hund
Mine to prinsesser
Det er dansk/svensk gårdhunde og så er det mor Fie på 2 år og datter Leika på 10 mdr ❤️
Verdens bedste familiehunde
vi har ham her.
Her er min gamle dreng på 8 år han er en blanding mellem dobber og schæfer han fylder godt på bagsædet af min lille konebil ;P
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128