katti24 skriver:
Altså sådan noget som Paradise hotel, er der da ingen grund til at en meget ung pige skal se. Selvom det er sådan ungdommen er i dag, gør da ikke at det er ok, og man bare skal acceptere det. Jeg er selv "kun" 24 og mener bestemt ikke piger skal begynde at bruge make up dagligt inden de er omkring 15 år. For sjov kan de da godt få lov engang imellem, til en fest eller noget, men hvorfor skal de bruge det dagligt?! Hmm jeg er nok bare gammel så, men mener ikke det er ok. Hverken make up, alkohol, Paradise hotel mm...
Jeg synes det er urealistisk at sætte alder på ala "du må i hvert fald IKKE før du er 15". Nu var jeg selv rimlig rebelsk og gjorde det da bare alligevel, hvilket bare er så ærgeligt.
Nu må du ikke forstå mit indlæg som at jeg ikke er enig, for jeg tænker da tilbage på mine teenageår med krummede tæer, med sex debut som 13 årig og altid ældre kærester.
Nu var det bare sådan at jeg gik i en klasse med mange piger. Piger der pressede hinanden og udfordrede hinanden. Og du vil jo helst ikke falde udenfor, vel? Jeg husker især tilbage på den gruppe af piger, som sad i klassen og spillede spil og klistrede leonardo ind i kalenderen - de var bare SÅ MEGET OUT!
Næh man skulle helst ryge masser af smøger, hænge ud med de ældste elever og drikke og knalde hver weekend.
Min blå mandag er da også et helt fantastisk eksempel. Min veninde og jeg havde købt g-strenge for nu skulle vi virkelig være voksne. INGEN af os brød os om at have sådan noget på, det nev og bed jo bagi.
Jeg griner tit over de åndsvage episoder i mit liv, og ville ønske jeg da havde været klog nok til at vente, men set i bakspejlet så gjorde jeg alt for ikke at falde udenfor kliken.
Anmeld