Min mand har en datter der lige er blevet 13 år....
Vi har hende ca halvt hver....
Problemt er at rammerne for hvad vi synes er iorden og hvad hendes mor synes er iorden er meget forskellige...
Hos sin mor må hun gerne se Paradise hotel, det må hun ikke hos os. Hun har mascara og eyeliner på hos hendes mor, men det må hun ikke hos os.
Det sidste der er sket er at hun har fået sat negle på, og de er rigtig lange... Vidst ikke nogle dyre nogen..
DET synes hendes far ikke er iorden.... Og jeg må indrømme at jeg synes det sender nogle signaler man måske ikke kan styre når man er 13...
Og hun kan ikke lave noget med dem på...
Hun vidste hun skulle ned og gøre rent på sit værelse hos os, men da hun kom igår sagde hun at det kunne hun jo ikke med negle på...jeg sagde så at det skulle hun, for hun gjorde det ikke sidst, plus vi skal holde fødselsdag idag, så der var ingen vej udenom... Hun blev godt nok eddikesur...

Nå men rent blev der gjort...
Og så en lidt sjov historie... Vi skulle puste en masse balloner op vi skulle pynte med, men det kunne hun ikke, for hun kunne ikke binde dem, og heller ikke binde dem på snoren.... DET synes hun var surt!!! Man er vel stadig barn...
Nå men mit spørgsmål er så om vi skal tage os sammen og følge lidt med, eller om man er for ung til negle i den alder...

Knuz Heidi
Anmeld