Hejsa.
det er sådan at jeg lige har fundet ud af jeg er i 6 uge. jeg var gået 11 dage over tiden, og tog derfor nogle graviditets tests. de første to viste negative. min kæreste ånede let ud.
nogle dage senere tog jeg igen en test. svag positiv. min kæreste undskyldte og tog på arbejde.
senere på dagen ringede han og vidste ikke helt hva han skulle sige. det skal lige siges at han har sagt til mig op til flere gange at det er mig han vil have børn med og har tit snakket om det.
jeg fik en tid hos lægen og havde ham med, og fik så konstateret at det var rigtig nok at jeg var gravid.
dernæst sad min kæreste bare i min stue, uden at snakke med mig overhovedet. jeg spurgte ham hva han tænkte og han sagde at han ikke følte sig parat. han har altid kendt til min holding omkring abort. Jeg ville aldrig selv kunne gennemføre en. og jeg har givet ham valget at være her eller gå sin vej, da jeg ikke vil tvinge ham til noget han ikke vil.
lige siden jeg har fået konstateret min graviditet har han ignoreret mig, eller rettere siddet i min lejlighed uden at sige et kvæk han har ringet til mig uden at vide hva han skulle sige, samt skrevet og fortalt hvor nederen han har over jeg er gravid. han er 27 år gammel og fortæller mig at han ikke føler sig parat til at få børn selvom han for blot 2 måneder siden sagde at han ville have børn inden han var 30 år.
jeg spurgte indtil hvorfor han ringede hvis han ikke havde noget at sige, han fortalte da at ellers ville han ikke høre fra mig.
jeg fortalte ham at jeg ville give ham tid og ro til at bestemme om han vil det her eller ej.
jeg ved ikke om nogle af jer har prøvet noget lign. jeg ved faktik ikke hva jeg føler pt. jeg er blevet lidt harm over hans opførelse og gider ikke have en dårlig graviditet fordi han ikke kan finde ud af om det er det han vil, når jeg har givet ham valget.
Anmeld