Anonym skriver:
Er der nogen der har erfaring med de populære konjac svampe? Jeg har pcos og ja jeg ligner jo en teenager, dette har jeg dog haft problemer med altid, om det så er pga pcos ved jeg ikke, men har i mange år prøvet både dyre og billige produkter, har også prøvet at undvære rense produkter og bare bruge varmt vand. Intet virker, nu har jeg set de her natur svampe og vil høre om der er nogen der har gode erfaringer med dem
Jeg har ikke acne, men har tendens til urenheder - så jeg har den grå/sorte, det er den konjac svamp med kul i (kul renser huden i dybden)
Jeg bruger den morgen og aften - men den kan jo højest sandsynligt ikke klare det hele alene..
Jeg renser min make up og andet snavs af med bioderma (den lyserøde/røde) som er meget sensitiv og ikke "kredser" huden.
Så bruger jeg svampen, og derefter bruger jeg serum, øjencreme og så dag/natcreme.
Derudover bruger jeg en skrubbemaske 2 x ugl. i badet.
Og det holder min hud nogenlunde pæn og fin (med de enkelte udbrud)
Jeg ved ikke hvordan det "normalt" fungere med acne, men man skal jo også passe på ikke bruge for meget eller for "kredse" ting i ansigtet - da huden er meget fint følende..
Og så lige, en konjac svamp skal vaskes med varmt vand efter brug, og skoldes med kogende vand 1 gang om ugen - og så skal den skiftes ca. hver. 3. måned. 

Anmeld