konjac svampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Har du været ved en hudlæge? Der findes efterhånden en hel del effektive lægemidler. Jeg selv bruger en creme der hedder Dalacin og er meget glad for den.

Hej nej det har jeg ikke fir det er ikke sådan mega ekstremt kan bare ikke altid holde urenhederne nede. Men jeg mistænker jo lidt min pcos for det for efter jeg stoppede med p piller er det gået helt amok på min ryg og skuldre :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej nej det har jeg ikke fir det er ikke sådan mega ekstremt kan bare ikke altid holde urenhederne nede. Men jeg mistænker jo lidt min pcos for det for efter jeg stoppede med p piller er det gået helt amok på min ryg og skuldre :/

Mit er heller ikke helt vildt, men nok til at jeg som voksen kvinde synes det er nederen. Cremen jeg får hjælper rigtig meget, nu har jeg stort set ingenting.

Anmeld

12. februar 2015

modesty

fo82 skriver:

Kan du forklare lidt mere om dalacin? Hvordan virker den?

Der er vist to forskellige slags. Jeg har den som er en lidt flydende form for creme som man smører på i et tyndt lag. Og så er der vist en anden, tykkere creme.

Det er bare en antibakteriel creme som, ja, slår bakterierne ihjel inden de når at skabe urenheder.

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Mit er heller ikke helt vildt, men nok til at jeg som voksen kvinde synes det er nederen. Cremen jeg får hjælper rigtig meget, nu har jeg stort set ingenting.

Okay den creme du bruger er det en du har fået på recept?

Anmeld

12. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Okay den creme du bruger er det en du har fået på recept?

Ja.

Anmeld

23. februar 2015

jenny4

Jeg har ikke en decideret hudsygdom men altid døjet meget med urenheder.

jeg har nu brugt svampen i 6 måneder (skiftet den ca 4 gange) og bruger den både morgen og aften. Det har altså hjulpet rigtig meget - jeg har ikke haft store udbrud og de små der har været er hurtigt gået i sig selv igen.

jeg tror faktisk ikke det som sådan er svampens egenskaber men mere det at huden bliver stimuleret når man bruger den.

Under alle omstændigheder koster den ikke så meget, så det er måske værd at prøve �� Pøj pøj

Anmeld

23. februar 2015

KomSåBaby!

Anonym skriver:

Er der nogen der har erfaring med de populære konjac svampe?  Jeg har pcos og ja jeg ligner jo en teenager, dette har jeg dog haft problemer med altid, om det så er pga pcos ved jeg ikke, men har i mange år prøvet både dyre og billige produkter, har også prøvet at undvære rense produkter og bare bruge varmt vand. Intet virker, nu har jeg set de her natur svampe og vil høre om der er nogen der har gode erfaringer med dem  

Jeg har ikke acne, men har tendens til urenheder - så jeg har den grå/sorte, det er den konjac svamp med kul i (kul renser huden i dybden) 

Jeg bruger den morgen og aften - men den kan jo højest sandsynligt ikke klare det hele alene.. 

Jeg renser min make up og andet snavs af med bioderma (den lyserøde/røde) som er meget sensitiv og ikke "kredser" huden. 

Så bruger jeg svampen, og derefter bruger jeg serum, øjencreme og så dag/natcreme. 

Derudover bruger jeg en skrubbemaske 2 x ugl. i badet. 

Og det holder min hud nogenlunde pæn og fin (med de enkelte udbrud) 

Jeg ved ikke hvordan det "normalt" fungere med acne, men man skal jo også passe på ikke bruge for meget eller for "kredse" ting i ansigtet - da huden er meget fint følende.. 

Og så lige, en konjac svamp skal vaskes med varmt vand efter brug, og skoldes med kogende vand 1 gang om ugen - og så skal den skiftes ca. hver. 3. måned. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.