konjac svampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
16 svar
1 synes godt om
11. februar 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der har erfaring med de populære konjac svampe?  Jeg har pcos og ja jeg ligner jo en teenager, dette har jeg dog haft problemer med altid, om det så er pga pcos ved jeg ikke, men har i mange år prøvet både dyre og billige produkter, har også prøvet at undvære rense produkter og bare bruge varmt vand. Intet virker, nu har jeg set de her natur svampe og vil høre om der er nogen der har gode erfaringer med dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

fo82

Yep... Jeg har acne rosacea og jeg bruger den sorte - jeg er meget glad for den :-) husk at skolde den en gang i mellem :-) 

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Yep... Jeg har acne rosacea og jeg bruger den sorte - jeg er meget glad for den :-) husk at skolde den en gang i mellem :-) 

Okay jeg er ikke helt klar over hvad der er for en slags acne?  Har du kunne se stor forskel? Hvor længe har du brugt dem?

Anmeld

11. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Er der nogen der har erfaring med de populære konjac svampe?  Jeg har pcos og ja jeg ligner jo en teenager, dette har jeg dog haft problemer med altid, om det så er pga pcos ved jeg ikke, men har i mange år prøvet både dyre og billige produkter, har også prøvet at undvære rense produkter og bare bruge varmt vand. Intet virker, nu har jeg set de her natur svampe og vil høre om der er nogen der har gode erfaringer med dem  

Jeg har rosacea og har slet ikke haft  nogen effekt 

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jeg har rosacea og har slet ikke haft  nogen effekt 

Øv ja der er nok lige så meget forskel på det som med alle andre produkter 

Anmeld

11. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Øv ja der er nok lige så meget forskel på det som med alle andre produkter 

Er du tjekket for rosacea?  For så behandles det med medicin 

Anmeld

11. februar 2015

fo82

Hvad får du for din rosacea? Jeg har brugt metronidazol salve i 2 år, men den har ikke rigtigt effekt mere, tetracyklin kan jeg ikke tåle... Så har jeg fået finacea salve ved hudlægen - og jaaaah det tricker mere end det hjælper  

Anmeld

11. februar 2015

fo82

Anonym skriver:

Okay jeg er ikke helt klar over hvad der er for en slags acne?  Har du kunne se stor forskel? Hvor længe har du brugt dem?

Acne rosacea er kronisk, man ved faktisk ikke hvad det kommer af, men noget tyder på at det er arveligt... Prøv at Google det.

det viser sig lidt forskelligt - men rødmen og karsprængninger samt papler med pus osv... 

For mit vedkommende er den meget bølgende... Nogle perioder er bedre end andre - heldigvis er min ikke voldsomt synlig, men uh når jeg får et angreb - guuud hvor gør de naller

Anmeld

11. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Har du været ved en hudlæge? Der findes efterhånden en hel del effektive lægemidler. Jeg selv bruger en creme der hedder Dalacin og er meget glad for den.

Anmeld

11. februar 2015

fo82

modesty skriver:

Har du været ved en hudlæge? Der findes efterhånden en hel del effektive lægemidler. Jeg selv bruger en creme der hedder Dalacin og er meget glad for den.

Kan du forklare lidt mere om dalacin? Hvordan virker den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.