Puha Tina den er svær!
Victoria har også nemt til tårer, og kan let græde over ingenting. Det er dog blevet bedre, men der opstår stadig situationer hvor man tænker er det virkelig min dejlige lille pige som står der og skaber sig??!!
Vi er nok temmelig konsekvente, Peter lidt mere end mig! Synes ikke de har stramme regler, men der er ting som jeg synes de skal kunne og skal gøre. De skal fx høre efter hvis jeg beder dem om noget, de skal gerne sidde pænt ved bordet, og prøve at smage den mad der bliver serveret. Hvis vi er ude og andre børn har lidt mindre grænser end vores prøver jeg at overholde vores regler lidt, men slipper dem nemmere så de ikke skal gøre en masse som de andre børn måske ikke behøver, hvis du forstår hvad jeg mener...??
Vi gør meget ud af at fortælle Victoria 10 min inden hun skal rydde op, børste tænder, gå i bad osv så hun er forberedt. Hun bliver nemlig stiktosset hvis man afbryder hende midt i noget og hun ikke er forberedt, egentlig forståeligt nok...
Det lyder jo som om I er konsekvente og siger de rette ting til hende, og i mine øjne virker I ikke urimelige.
Hmm det var vist ikke en masse gode råd, desværre... Ville bare sige at det kan blive bedre med tiden, her hos os er Victoria ihvertfald forbedret i forhold til for et halvt år siden. Hun er stadig pjevset med visse ting, men synes det bliver bedre og bedre...
Meld endelig tilbage hvad I finder ud af... Ville også enormt gerne have Margrethe Bruun Hansen eller lign ud på besøg uden kamera

Knus Kathrina
Anmeld