Tro mig, vi har prøvet maaaaange gange at tale stille og roligt med hende, men hun skriger og går helt amok....
Må ærligt indrømme jeg nemt blir sur på hende, for jeg har efterhånden fået nok af det vræleri over ALT og jeg mener ALT! Det kan være den mindste lillebitte ting hun går helt i selvsving over!
Her til aften da Milas lige var faldet i søvn skulle hun i seng, og hun hører altid stille musik. Cd-afspilleren virkede ikke iaften, så Thomas slog den over på radio hun så kunne høre.
Hun ville ha skruet op igen og igen og vi sagde at det ikke sku være så højt. Hun hører det normalt bare ligeså stille, men hun skreg op over at det var for lavt og så bad vi hende være stille så hun KUNNE høre det.... Så kørte det bare derud af med skaberiet.....
Så ville hun ha os til at trykke "frem til start" igen (som på en cd) og det ku vi jo ligesom ikke når det var radio og det gik hun helt amok over. Skreg så vi tilsidst måtte lukke døren ud til gangen for at hun ikke sku vække Milas....
Og når man står der med et barn der skriger og skriger over sådan en lille ting, og man HAR forklaret og hun blir ved og ved..... Ja så blir jeg sgu sur.....
Er bare generelt så træt af det tuderi....
På ferien gik det så fint, og vi spillede kort hver aften på terrassen når Milas var kommet i seng..... Men om dagen hvis den mindste ting gik imod hende, så startede hun igen.
Måtte tage hjem fra en strand en dag efter kun 5 kvarter, da hun skabte sig så voldsomt over at hun skulle drikke vand (hun er jo ikke nem at få til at drikke) at alle ku høre hende- og vi ku slet ikke nå ind til hende, så vi kørte tilbage til hotellet......
Kan godt være det virker af meget at blive sur på hende, men det er bare så trættende som det er nu....
Hun VIL ha sin vilje og får hun den ikke starter showet.... Og da vi jo så ikke giver os, hvis vi HAR sagt nej til noget, ja så kører det bare derud af....
Mangler bare et råd til hvordan vi lige præcis griber de voldsomme udbrud an.....
Anmeld