Absolut ikke ok sagt af din kæreste. Men når det er sagt kan han også have følelserne uden på tøjet, lige så vel som dig.
Og så går man bare galt af hinanden og får sagt tingene på en uheldig måde.
Min mand havde kun de 14 dage efter fødslen, og han lavede konstant ting på huset, eller også SOV han!! Jeg gik helt amok til sidst. Det var satme MIG der havde været igennem en hård fødsel, og MIG der havde brug for at slappe af.
Han sagde så at han følte sig udenfor. Han anede ikke hvad han skulle lave når det ikke var praktiske ting. Og han følte ikke at han kunne hjælpe til med babyen. Da hun jo bare spiste og sov...
Vi aftalte at han hver dag gik en lang tur med baby, og at han sørgede for morgenmad, frokost og aftensmad til os. Og at jeg så sørgede for vasketøjet og madning af baby 
Hver anden dag skiftes vi så til at køre den store i børnehave, så han oplevede at vi begge var der for ham.
Rengøringen har han aldrig kunne se. Jeg har altid og skal stadigvæk påpege hvis der trænger til en støvsugning, at han lige husker aqt tørre bordet af efter maden og at der måske er lidt meget støv på reolerne 
Han kan godt blive fornærmet, men hellere det, end at det er mig der skal tage hele læsset. 
Håber I kan få snakket sammen, og måske få tydeliggjort hvad han kan gøre for baby, og hvad I hver især kan gøre i hjemmet 
Anmeld