Du er sku så kedelig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
19 svar
16 synes godt om
9. februar 2015

Anonym trådstarter

Her sidder jeg og har født for 8 dage siden og så får jeg den kommentar smidt i hovedet  

Det er min kæreste der sagde det. Han er i rigtig dårlig humør idag. Han siger at der roder hvilket der nok også gør men jeg rydder op så snart den lille ny sover. Vi har i forvejen en datter på 3 år. Jeg ammer den lille ny så det er klart at jeg sidder meget ned på sofaen i løbet af en dag. Han sagde så at jeg da heller ikke laver andet end at sidde i den sofa og at jeg bare er så kedelig. At jeg glemmer alle andre omkring mig udover den lille baby. Hmm... Skal man da virkelig kunne en hel masse med en nyfødt? Jeg prøvede så her til aften og spørge ham om vi ikke skulle se noget sammen i fjernsynet men han havde bare en sur attitude på. Ja, der har ikke rigtig været tid til kærlighed og romance men er det ikke meget normalt? Jeg bløder stadig så sex kan vi ikke have endnu selvom jeg virkelig gerne vil for det mangler jeg med ham. 

Skal jeg bare tage mig sammen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

monedk

Nej du skal bare nyde at være mor, også må han forstå at tingende har ændret sig - selfølgelig - det kommer med tiden. Men for ham er det jo også noget at sluge.. Måske skulle i tale om det  

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

monedk skriver:

Nej du skal bare nyde at være mor, også må han forstå at tingende har ændret sig - selfølgelig - det kommer med tiden. Men for ham er det jo også noget at sluge.. Måske skulle i tale om det  

Han reagerede bare slet ikke sådan da vi fik vores datter så undrer mig at han gør det denne her gang....

Anmeld

9. februar 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Her sidder jeg og har født for 8 dage siden og så får jeg den kommentar smidt i hovedet  

Det er min kæreste der sagde det. Han er i rigtig dårlig humør idag. Han siger at der roder hvilket der nok også gør men jeg rydder op så snart den lille ny sover. Vi har i forvejen en datter på 3 år. Jeg ammer den lille ny så det er klart at jeg sidder meget ned på sofaen i løbet af en dag. Han sagde så at jeg da heller ikke laver andet end at sidde i den sofa og at jeg bare er så kedelig. At jeg glemmer alle andre omkring mig udover den lille baby. Hmm... Skal man da virkelig kunne en hel masse med en nyfødt? Jeg prøvede så her til aften og spørge ham om vi ikke skulle se noget sammen i fjernsynet men han havde bare en sur attitude på. Ja, der har ikke rigtig været tid til kærlighed og romance men er det ikke meget normalt? Jeg bløder stadig så sex kan vi ikke have endnu selvom jeg virkelig gerne vil for det mangler jeg med ham. 

Syntes godt nok den mand skulle tage sig lidt sammen og se lidt ud over sin egen næsetip 

tillykke med den lille baby 

Monica 

Anmeld

9. februar 2015

monedk

Anonym skriver:

Han reagerede bare slet ikke sådan da vi fik vores datter så undrer mig at han gør det denne her gang....

Det kan jeg da godt forstå. Måske burde du tale med ham om det? om hvorfor det er anderledes nu? Syntes ikke det okay han siger du er kedelig, men kan jo være der stikker noget andet bag? 

Anmeld

9. februar 2015

Bshizzle

Jeg var osse kedelig de første uger efter en fødsel..  Men det er helt normalt!! 

For lige nu drejer det sig om den lille ny og prøve at stable en hverdag op... 

Nogle mænd skal lige vænne sig til at man ikke hopper og springer rundt i hjemmet. 

Mænd har brug for at høre kærlige ord og ros for den hjælp de gør mens man ellers kan sidde og amme mm  

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Og bang så sagde han lige at jeg bare går rundt her og dovner den af. Nøj den slog hårdt   Der blev jeg godt nok ked af det. Tror bare at jeg tager min datter og søn med ud til min mor imorgen. Så kan han da blive fri for at se på mig siddende i sofaen...

Anmeld

9. februar 2015

MorTilN

Hmm... først får du ligge en stor

Kan kun forstille mig hvor svært det er med en lille bebs på armen det meste af døgnet og hvor lidt søvn man fåer sammenhængende og så de kommentare oven i.

Et sted tror jeg ikke du skal hænge dig så meget i hans dårlige humør Han kan have haft en dårlig dag på arbejdet og han har også meget over hovedet mht den lille ny også. og så selvf vis det trykker der nede så hjælper det helder ikke helt

For mange tanker og bekymringer oven i for lidt søvn giver en kort lunte og det er de nærmeste og især partneren som det går ud over. Prøv evt at sætte dig ned nå det lille sover og spørg ind til ham og hans dag eller når han bliver i bedere humør igen og spørger ham om han mente det han sagde og sig at det gør dig ked af det når han sig sådan

Anmeld

9. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Er han  15 ? For han opfører sig sådan må du hilse at sige. Det er helt normalt at man er helt trance agtigt  I starten.  Tror da nok lige  jeg var blevet en tand mobset hvis  jeg fik den melding.

Anmeld

10. februar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hvad var starten på samtalen - jeg mener sagde du noget som kunne tricke ham?

selvsagt sidder du i sofaen, selvsagt roder det og selvsagt er du lidt kedelig sådan på den gode måde. Vi er jo ikke alle sammen super women, og ikke alle babyer er lige nemme osv. Og efter 8 dage, skulle samhørigheden mellem mor og far gerne kunne bæres af den store kærlighed til den lille ny og den enorme kærlighed til den store som nu også har en ny rolle nemlig storesøster. 

Romantikken ligger netop i at sidde og beundre sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.