kan ikke blive enige om navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

Newsence

Måske skulle I helt droppe den ide med at jeres drengs navn skal passe til Leah.. For hvorfor skal det det egentlig ?? Han er jo sin egen og han vil jo som ældre være bæ ligeglad med om hans navn passer til hans søster.. Syntes det er SÅ mærkeligt det med at børn navne skal passe sammen.. Se dem og derved deres navne som 100% individuelle..

Så skal I sætte jer ned og hverisær lave en liste med navne I kan li og se hvad der kommer ud af det..

kan evt anbefale at Google hvad skal barnet hedde. Så får I en masse søge steder. Blandt andet kan man få 10 tilfældige navne som man så kan snakke om.. Og er der ingen så prøver man bare igen.. Sådan fandt vi navn til vores datter. Vi fandt et navn vi aldrig havde tænkt på men blev begge smask forelsket på stedet i navnet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

merethe

Profilbillede for merethe
MiaH skriver:

Hej piger,

Min mand og jeg er dybt uenige om hvad vi skal kalde vores dreng der ankommer til sommer. Lige pt. Er jeg fastlåst på Sean og min mand på Mads. Så rimelig langt fra hinanden. Vi har en datter i forvejen der hedder Leah. Please kom med gode forslag der kan passe til Leah ☺ Tak på forhånd ☺

Knud

Eskild

Holger

Søren

Jonas

Asger

Asle

Aske

Jeppe

Ebbe

Anmeld

9. februar 2015

Pigent

MiaH skriver:

Hej piger,

Min mand og jeg er dybt uenige om hvad vi skal kalde vores dreng der ankommer til sommer. Lige pt. Er jeg fastlåst på Sean og min mand på Mads. Så rimelig langt fra hinanden. Vi har en datter i forvejen der hedder Leah. Please kom med gode forslag der kan passe til Leah ☺ Tak på forhånd ☺

Leah og 

Jamie

Liam

Elias 

Matias

Oliver

Emil 

Mike 

Theo 

Jonas 

Anmeld

9. februar 2015

MorTilN

Leah og

Noah

Lukas

Lasse

Lance

Linus

Nova / Novah

håber i finder et godt kompromis

Anmeld

9. februar 2015

ErDetSnartNU

Jeg synes det kommer meget an på, hvad I ønsker at udstråle med navnet. For mig er Mads et meget neutralt navn, hvor barnet i højere grad får lov til at forme sin identitet uden at være en "type", mens Sean i mine øjne er et bølle/skinhead-tribaltatoveringer-over-det-hele-navn der minder om Kian, Liam, Brian, Johnny, Sonny og lignende. 

Når I stilmæssigt ligger så langt fra hinanden, så tror jeg at I skal lægge begge navne fra jer, og finde et navn, der stilmæssigt er et kompromis for jer. Hvad med fx Sebastian, Christian, Nikolaj eller lignende? 

Anmeld

9. februar 2015

amkjaer

Vi har en Elliott og venter på lillebror Marley. 

Vi vægter højt at navnene er internationale nok til at være nemme for dem at "rejse" med engang men eller ikke så specielle/søgte at folk siger "hvad? "

Anmeld

12. februar 2015

Ciss

Linus

Silas

Elliot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.