kan ikke blive enige om navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.786 visninger
16 svar
6 synes godt om
7. februar 2015

MiaH

Hej piger,

Min mand og jeg er dybt uenige om hvad vi skal kalde vores dreng der ankommer til sommer. Lige pt. Er jeg fastlåst på Sean og min mand på Mads. Så rimelig langt fra hinanden. Vi har en datter i forvejen der hedder Leah. Please kom med gode forslag der kan passe til Leah ☺ Tak på forhånd ☺

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

TNBC

MiaH skriver:

Hej piger,

Min mand og jeg er dybt uenige om hvad vi skal kalde vores dreng der ankommer til sommer. Lige pt. Er jeg fastlåst på Sean og min mand på Mads. Så rimelig langt fra hinanden. Vi har en datter i forvejen der hedder Leah. Please kom med gode forslag der kan passe til Leah ☺ Tak på forhånd ☺

Jeg er mest til Sean til Leah, men det nytter jo ikke noget hvad jeg eller andre siger, da det er jer der skal blive enige.

Hvad med at lav en liste hver og så se om I ikke rammer noget af det samme?

Synes nemlig ikke man kan sætte Sean og Mads sammen.

Anmeld

7. februar 2015

MiaH

Yurie skriver:

Jeg er mest til Sean til Leah, men det nytter jo ikke noget hvad jeg eller andre siger, da det er jer der skal blive enige.

Hvad med at lav en liste hver og så se om I ikke rammer noget af det samme?

Synes nemlig ikke man kan sætte Sean og Mads sammen.

Det var også mest for at ser om I havde nogle gode ideer som vi ikke allerede havde haft oppe og vende. Så måske vi begge kunne lide en af dem. Men det med listen er bestemt også en god idé ☺

Anmeld

7. februar 2015

April-baby

Herhjemme kunne vi heller ikke blive enige, men vi kom frem til Silke og Balder. Jeg skulle virkelig vænne mig til Balder og min kæreste til Silke (: det er en smag sag.

Anmeld

7. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Da jeg var gravid var jeg helt skudt i navnet Bernard! Hvis vi får en dreng næste gang vil jeg gøre alt hvad der står i min magt for at overtale kæresten

Ellers er jeg også ret vild med Adam, Birk, Briger, Felix, Kay, Johannes og Harald

Anmeld

7. februar 2015

MiaH

MummiT skriver:

Da jeg var gravid var jeg helt skudt i navnet Bernard! Hvis vi får en dreng næste gang vil jeg gøre alt hvad der står i min magt for at overtale kæresten

Ellers er jeg også ret vild med Adam, Birk, Briger, Felix, Kay, Johannes og Harald

Tak for forslag. Det er nogen gode jeg kan vise videre ☺

Anmeld

7. februar 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Leah og...

Sylvester

Jasper

Jeppe

Frey

Caspian 

Dominic

Luke

Sejer

Killian

Ditlev

Luka

Dag

Sixten

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

7. februar 2015

MiaH

Chrizta skriver:

Leah og...

Sylvester

Jasper

Jeppe

Frey

Caspian 

Dominic

Luke

Sejer

Killian

Ditlev

Luka

Dag

Sixten

Uhh en masse gode.  Havde selv overvejet Luke. Men var lidt bange for at det blev for starwars så med Luke og Leah (ved godt at den Leah staves Leia) Så det er måske ikke helt skidt ☺

Anmeld

7. februar 2015

Hvem?

Hej piger,

Leah og

- Loke

- Lauge

- Hjalte

- Malthe

- Viktor

- Julius

- Jeppe 

- Jonas

- Elliot 

Anmeld

8. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Leander 

luka

ludvig

matti

liam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.