Pæn foundation? Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2015

Bshizzle

Jeg kan ikke undvær min MaXfactor Foundation, Lys Pudder samt "Sol" Pudder, som gir et godt kulør. 

Det smarte med den Foundation er at der er en skum-pude med, som er så god til at fordele det ud i et fint lag. 

Og så passer farven perfekt til mig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

Bshizzle

sandramor skriver:

Jeg kan også kun anbefale en læs mineral pudder.... Bruger selv den fra youngblood... Den er simpelthen fantastisk!!!! Først bruger jeg dog primeren fra youngblood.. Lader den virke lidt.... Så lægger jeg en rispudder..... Helt hvid pudder som også er med til at give mineral pudderet en lækker ensartet overflade og så på med mineral pudderen... Den er MEGET drøj! Der skal virkelig ikke bruges ret meget og så skal du arbejde meget med den med børsten!! 

Man kan synes den er lidt dyr (395kr i Matas) men de har den ofte på cocopanda for 139kr.. Og den holder minimum et halvt år ved mig.....

god fornøjelse med det :-) 

Cocopanda... Den hjemmeside kendte jeg ikke  

Rigtig gode tilbud de har da!! 

Anmeld

8. februar 2015

Chellie

Jeg tror, det primært handler om at finde en tone, der passer til præcis din hud. Jeg er fx. ganske bleg, og med en meget kold hudtone, så for mig duer alle dem, man kan købe i Matas og den slags ikke. Jeg har kun fundet én foundation, som jeg ikke blev fuldstændig sygeligt gul af, og det var Mac match-Master. Jeg lægger den på med en makeupsvamp, det synes jeg giver det pæneste resultat, men jeg ved også, at mange sværger til foundation-pensler.. 

Så, kort sagt: vær særlig opmærksom på at finde den rigtige farve, og brug enten svamp eller pensel til at lægge på 

Anmeld

8. februar 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg tror, det primært handler om at finde en tone, der passer til præcis din hud. Jeg er fx. ganske bleg, og med en meget kold hudtone, så for mig duer alle dem, man kan købe i Matas og den slags ikke. Jeg har kun fundet én foundation, som jeg ikke blev fuldstændig sygeligt gul af, og det var Mac match-Master. Jeg lægger den på med en makeupsvamp, det synes jeg giver det pæneste resultat, men jeg ved også, at mange sværger til foundation-pensler.. 

Så, kort sagt: vær særlig opmærksom på at finde den rigtige farve, og brug enten svamp eller pensel til at lægge på 

Farven er helt fin, det er ikke der problemet er problemet er at jeg synes man kan se produkterne på huden. Ligesom det kager lidt. Ved ikk hvordan jeg skal forklare det 

Anmeld

8. februar 2015

moaren

Anonym skriver:

Farven er helt fin, det er ikke der problemet er problemet er at jeg synes man kan se produkterne på huden. Ligesom det kager lidt. Ved ikk hvordan jeg skal forklare det 

Det er derfor du skal bruge løs foundation 

Den kager ikke og ser meget naturlig ud 

Anmeld

8. februar 2015

moaren

sandramor skriver:

Jeg kan også kun anbefale en læs mineral pudder.... Bruger selv den fra youngblood... Den er simpelthen fantastisk!!!! Først bruger jeg dog primeren fra youngblood.. Lader den virke lidt.... Så lægger jeg en rispudder..... Helt hvid pudder som også er med til at give mineral pudderet en lækker ensartet overflade og så på med mineral pudderen... Den er MEGET drøj! Der skal virkelig ikke bruges ret meget og så skal du arbejde meget med den med børsten!! 

Man kan synes den er lidt dyr (395kr i Matas) men de har den ofte på cocopanda for 139kr.. Og den holder minimum et halvt år ved mig.....

Hej 

Undskyld jeg lige skriver her, når det var en anden der startede tråden, men ville lige fortælle noget jeg fik at vide ang. coccopanda.

Vi forhandler Young blood (apotek) og får produkterne gennem Spasuply. De fortalte på et tidspunkt at man skulle være forsigtig med indkøb af YB hos Coccopanda, da det var kopier og at de kunne indeholde diverse "uheldige" stoffer. Ved jo selvfølgelig ikke om det er rigtigt, men nu ved du det også 

Anmeld

8. februar 2015

Mette0105

B b cream tror jeg den hedder :-) er jeg glad for den er ikke tyk sidder super pænt kan slet ikke se eller mærke man har den på 

Anmeld

8. februar 2015

sandramor

Moaren skriver:

Hej 

Undskyld jeg lige skriver her, når det var en anden der startede tråden, men ville lige fortælle noget jeg fik at vide ang. coccopanda.

Vi forhandler Young blood (apotek) og får produkterne gennem Spasuply. De fortalte på et tidspunkt at man skulle være forsigtig med indkøb af YB hos Coccopanda, da det var kopier og at de kunne indeholde diverse "uheldige" stoffer. Ved jo selvfølgelig ikke om det er rigtigt, men nu ved du det også 

Tak for din info Men det tror jeg nu ikke helt på  jeg har købt mange af youngbloods produkter derigennem og den forklaring der har jeg aldrig hørt og har aldrig haft noget bøvl med de varer jeg har bestilt derigennem   Men selvfølgelig fraråder mange andre firmaer den side.... Pga de priser de kører med  men tak for dit input alligevel 

Anmeld

8. februar 2015

Loa

sandramor skriver:

Uh det lyder af meget. 4 ting der skal huskes hver eneste morgen 

hvis du skulle skære 1-2 ting fra hvad ville du så absolut ikke undvære?

Anmeld

8. februar 2015

sandramor

Loa skriver:

Uh det lyder af meget. 4 ting der skal huskes hver eneste morgen 

hvis du skulle skære 1-2 ting fra hvad ville du så absolut ikke undvære?

Det er kun 3 ting  først primer på.... Så rispudder og så mineral pudderen 

men to ting jeg helt sikkert ikke ville undvære er primeren og mineral pudderen   Ris pudderen kan undværes hvis man sys det er for mange ting at skulle huske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.