Bak skriver:
Ja, her som andengangsfødende er det jo svært at huske, hvor meget tøj, man skal bruge i de mindste størrelser! Håber meget I kan hjælpe lidt med nogle anbefalinger. Mit første barn er en pige og nu venter jeg en dreng. Min datter var 50 cm ved fødslen (40+6) og kunne vist passe str 50 i 3-4 uger, men er godt nok i tvivl, om jeg skal satse på mere i str 50 end jeg har?! Andet barn er jo typisk lidt større end første! Jeg har termin i starten af marts, så der skal jo også være lidt varmt tøj.
Jeg har følgende:
Str 50:
Body'er:
-korte/u. ærmer: 7
-lange ærmer: 2
Bukser: 3
Bluser: 0
Nattøj: 2
Strømpebukser: 2 (str 50/56)
Str. 56:
Body'er:
-korte/u. ærmer: 8
-lange ærmer: 5
Bukser: 6
Bluser: 2
Jumpsuits: 2
Nattøj: 5
Varme trøjer: 3
Huer, strømper, savlesmække: Nok!
Fleecedragt: 1 i str 0-3 mdr
Er han skudt til at være lille - det er kun fordi jeg hver gang jeg hører lm tøjindkøb sidder med et skævt smil for alle mine er nærmest røget direkte i str 62 - havde til den første heldigvis intet købt for hun kom ud og var 59 cm og 4040.
Til nummer 3 havde jeg fået lidt i str 56 jeg klemte ham ned i og tog de famøse billeder og så var det lagt væk da han var 1 uge - han var 56 cm og 4780 
Men udover det så ville jeg personligt finde eller selv få hænderne på gled til noget i uld: en varm slå om bluse, lange gamacher, varme strømper. Og så ville jeg droppe kortærmede bodyer, og ja nok også bukser - heller gamacher eller heldragter
Anmeld