Hospitaltaske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

Chevro

April-baby skriver:

Hej alle sammen!

- Jeg sidder her og tænker på hvad der endelig skal i den taske til overs datter, altså med tøj, sutter, sko " måske " Og alt sådan noget, og hvad havde i med til jer og jeres barn?

Det afhænger helt af sygehuset hvad du skal have med?

første gang jeg skulle have bebs, var der alting på sygehuset. Denne gang skal man selv have alt med! Så jeg har en smule tøj med til bebs, en hue, dragt til hjemturen og en tyk dragt til udendørs, bleer, stofbleer, ammeindlæg, kameraer! Dyne, betræk, liften har jeg pakket alt ned i, bare for at have det samlet, og så autostolen Til min kæreste ingenting - for de ved aldrig om der er plads til dem på sygehuset (: Men til mig selv en amme bh, det tøj jeg nu kan holde ud at have på - efter et kejsersnit. Så det har jeg ik helt fundet ud af endnu. Men så bare lige hygiejne tingene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

Chevro

April-baby skriver:

Hej alle sammen!

- Jeg sidder her og tænker på hvad der endelig skal i den taske til overs datter, altså med tøj, sutter, sko " måske " Og alt sådan noget, og hvad havde i med til jer og jeres barn?

Min søster får lavet special sutter med navn på til hende, det gjorde hun også til min søn, så vi får en sut til hende på sygehuset fra børnenes moster  som er kogt og klar til brug (; 

Anmeld

8. februar 2015

MorTilN

ES90 skriver:

Pude frarådes netop til så små størrelser.

Den står på listen over ting man skal medbringe i hospitalets egen pjece på deres hjemmeside 

Anmeld

8. februar 2015

April-baby

Chevro skriver:

Det afhænger helt af sygehuset hvad du skal have med?

første gang jeg skulle have bebs, var der alting på sygehuset. Denne gang skal man selv have alt med! Så jeg har en smule tøj med til bebs, en hue, dragt til hjemturen og en tyk dragt til udendørs, bleer, stofbleer, ammeindlæg, kameraer! Dyne, betræk, liften har jeg pakket alt ned i, bare for at have det samlet, og så autostolen Til min kæreste ingenting - for de ved aldrig om der er plads til dem på sygehuset (: Men til mig selv en amme bh, det tøj jeg nu kan holde ud at have på - efter et kejsersnit. Så det har jeg ik helt fundet ud af endnu. Men så bare lige hygiejne tingene. 

Kolding sygehus (: og skal være der max fem dage.

Anmeld

8. februar 2015

Chevro

April-baby skriver:

Kolding sygehus (: og skal være der max fem dage.

Nå okay  Uha det burde du kunne se på sygehusets hjemmeside eller de papirer du har fået af JM 

Anmeld

8. februar 2015

April-baby

Chevro skriver:

Nå okay  Uha det burde du kunne se på sygehusets hjemmeside eller de papirer du har fået af JM 

Kan ikke finde rundt på deres hjemmeside . Må kigge når jeg kommer hjem igen .

Anmeld

8. februar 2015

Chevro

April-baby skriver:

Kan ikke finde rundt på deres hjemmeside . Må kigge når jeg kommer hjem igen .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2015

April-baby

Chevro skriver:

Tak!

Anmeld

8. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonymbebs skriver:

Den står på listen over ting man skal medbringe i hospitalets egen pjece på deres hjemmeside 

Det lyder mærkeligt.

man fraråder altså pude til børn under 2 år. Hvis du Googler lidt vil du også kunne se dette  

Det vil de også sige i alle børneudstyrsforretninger

Anmeld

8. februar 2015

April-baby

ES90 skriver:

Det lyder mærkeligt.

man fraråder altså pude til børn under 2 år. Hvis du Googler lidt vil du også kunne se dette  

Det vil de også sige i alle børneudstyrsforretninger

Det må jeg høre min Jordemoder om på Torsdag ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.