Proteiner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

Røverdatter

Storms-Mor skriver:

hvad spiser i som ikke r glad for kød for at få nok proteiner til træningen??

Jeg spirer selv friske bønnespirer fra mungbønner. Super nemt og de er enormt rige på proteiner.

Eller broccoli,  grønne grøntsager generelt. Hummus, linseretter, grønne lange bønner (dampet) , chili sin carne ("chili uden kød" bare med kidney bønner og krydderier, tomat osv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

Røverdatter

Hvis du er ude i at finde ekstra protein til feks shakes eller smoothies anbefaler jeg at du køber ærteprotein eller hampe protien (begge købes i matas og helsekostbutikker)  frem for det andet stads. Jeg tror ikke på det er sundt for vores krop.

Jeg blander noget pulver i mine smoothies og juices der hedder Go Greens af High on Life. Består af super sunde pulveriserede hvedegræs, spirulina og meget andet. Super sundt og man skal ikke bruge så meget  

Anmeld

10. februar 2015

Moar2011

Røverdatter skriver:

Jeg spirer selv friske bønnespirer fra mungbønner. Super nemt og de er enormt rige på proteiner.

Eller broccoli,  grønne grøntsager generelt. Hummus, linseretter, grønne lange bønner (dampet) , chili sin carne ("chili uden kød" bare med kidney bønner og krydderier, tomat osv)

Har du et billede af dem så jeg lige kan se dem?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.