Hvor længe skal der gå før det er slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2015

April-baby

mor88 skriver:

Jeg har nemlig også blærebetændelse, nu for 2. Gang, og det blev sendt til dyrkning på sygehuset.

Lægen havde først ordineret mig Selexid, men det kan slet ikke slå de bakterier ned. Jeg får pancillin nu.

Det her er 6 kur jeg får nu :/. 

- tror ikke min læge tænker så langt igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

Tranebaer

April-baby skriver:

Det er selexid jeg får,  ku ik tåle dem til at starte med, sp fik nogle andre, de hjalp kun i en dag os kom det igen ��. Føler helt FET er håbløst at komme af med det. 

Så synes jeg du skal foreslå en langtidskur med nitrofurantoin.

Da jeg havde det i 8 mdr. blev min urin dyrket efter hver kur, og hver gang var det nye bakterier, for mens jeg tog pencillin blev immunforsvaret slået ned, og der kunne komme nye bakterier til mens de gamle blev bekæmpet.

Så det var slet ikke nødvendigvis nitrofurantoin, der var det oplagte, men pga. muligheden for langtidskur med dem, virkede de alligevel  

Anmeld

6. februar 2015

April-baby

Tranebaer skriver:

Så synes jeg du skal foreslå en langtidskur med nitrofurantoin.

Da jeg havde det i 8 mdr. blev min urin dyrket efter hver kur, og hver gang var det nye bakterier, for mens jeg tog pencillin blev immunforsvaret slået ned, og der kunne komme nye bakterier til mens de gamle blev bekæmpet.

Så det var slet ikke nødvendigvis nitrofurantoin, der var det oplagte, men pga. muligheden for langtidskur med dem, virkede de alligevel  

Vil jeg gøre. Tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.