36+0 og første styrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

banaman89

Hej ..

Efter at havde læst jeres svar på min tråd igår "36+0 og første styrt" blev jeg nok lidt mere bekymret end jeg faktisk lige var ..

Fik ringet til fødegangen og en meget sød ung dame kom jeg til at snakke med .. Hun lød til at være meget glad over jeg lige havde fået nogle små spark lige før jeg ringede til hende og jeg ikke var svimmel eller havde det vildt dårligt .. MEN så spurgte hun hvor langt jeg var henne og svarede jo 36+0 .. Jeg tror overhovedet ikke hun nåede at tænke på noget før hun sagde "DU MÅ KOMME HERIND MED DET SAMME!"

Så min forlovet kørte med mig derind og jeg mener at der tog 3 personer som tog imod os derinde .. De var nu meget flinke , vi fik en stue og fik kørt en hjerte-kurve-måling 3 GANGE !! og blev undersøgt af en læge .. Vi kom omkring 21.30 og blev undersøgt i 3-4 timer .. Der vi fik lov til at tage hjem , måtte jeg så lige love at jeg ikke kravlede op på noget som helst igen før jeg har født !! Men jeg skulle ringe igen hvis smerterne blev værre eller hvis jeg begyndte at bløde ..

Fik dog noget smertestillingene til mit knæ og meget koldt omkring det mens jeg fik kørt den kurve ..

Har fået sovet 1-2 timer i nat og idag er min mave stadigvæk meget øm og farvet samt mit knæ (halter rundt i lejligheden) så jeg skal hvis bare slappe af idag !!

Samt tak til dem som har svaret idag  Har mærket min baby rigtig meget idag men er en del øm så det gør ondt for hvert spark ..

Hilsen Anna 36+1 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Mullemus86

Ej, hvor er det dejligt at den lille er sluppet godt fra det (kan jo vist ikke sige det samme om dig, desværre), og viser den stadig er der
Rigtig god bedring med knæ og mave.. Håber det går hurtigt over.. Og ja, så ikke mere kravlen op til dig
fra Alice 21+0

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

Det kan ikke være bedre...

Anmeld

29. august 2009

Mormilla

Er glad for at den bette har det godt men det er da træls at du har så ondt. Håber at du snart får det bedre!!!

Anmeld

29. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Puha... Jeg holdt godt nok vejret mens jeg læste mig igennem første side.
Hvor er jeg bare glad for at høre at bebsen har det godt.

Jeg kan mærke mit hjerte stadig banker en anelse hurtigere end inden jeg klikkede mig ind i tråden.

For guds skyld hopper du bare overhovedet ikke op på noget som helst mere.
Jeg kan ikke tåle et chok mere af den art.

Anmeld

30. august 2009

cille22

dejligt at høre at det gik godt.
Jeg blevsgu helt nervøs, der var nemlig en fra min mødregruppe som faldt ned af trapen da hun var i sidste trimester og hendes dejlige guttermand blev desværre til en engel.

Så man skal altid ringe til fødegangen for en sikkerhedsskyld og heller 1 gang for meget end en gang for lidt.

cecilie

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Puha, det var godt at høre, at der ikke var sket noget!!!...

Anmeld

8. september 2009

prettybutterfly

Ej da for søren Anna!!!! Lyder bestemt ikke godt! Håber det går meget bedre med dig nu?? Godt du kom på FG til et ordentligt check! 3-4 timer lyder meget omfattende! Men fantastisk at alt var som det sku være og at bebsen spræller endnu derinde fra!!!

Knus fra Mona

Anmeld

9. september 2009

Nanna1985

Godt du fik ringet og blev tjekket.. Det skal man altid huske og gøre..

Godt at den lille var helt okay

Anmeld

9. september 2009

engel24

jeg skal bare drikke lidt cola .. hui .. så vågner den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.