36+0 og første styrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. august 2009

banaman89

Ja jeg er sGu glad for at min forlovet og min far var her ellers ville jeg nok stadigvæk ligge på gulvet ..

Jeg skulle lige op på stolen , for at kunne nå køkken-vinduet og der jeg træder op så vælter stolen og jeg slår knæet ned i en åbnen skuffe og min mave ramte (fra bunden og lidt op over nalven) risede den skarpe kant af køkkenbordet ..

Mit knæ ser ikke for godt ud (helt hævet og rødt/blåt/lilla) og min mave er helt vild sindssyg øm og rød samt en smugle lilla .. Har ikke mærket barnet siden det skete ,

men vil give den en chance, eller er det forkert af mig?

Hvor længe må der gå imellem man mærker barnet??

Ellers har min dag gået rigtig godt ,, været ude og shoppe med min far og fået rigtig god aftensmad (Flæske-steg og kartofler med brun-sovs) Har fået flyttet om inde i stuen eller det gjorde min far og forlovet ,, der jeg desværre tog det styrt ..

Hilsen Anna ,, som også gerne vil føde nu eller i hvert fald bare mærke sin baby igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Lone Jakobsen

tror nok jeg ville kontakte vagtlæge eller jm bare for en sikkerheds skyld.
lyder som et rigtigt grimt styrt.

Anmeld

28. august 2009

ønskebørn74

Ja jeg er sGu glad for at min forlovet og min far var her ellers ville jeg nok stadigvæk ligge på gulvet ..

Jeg skulle lige op på stolen , for at kunne nå køkken-vinduet og der jeg træder op så vælter stolen og jeg slår knæet ned i en åbnen skuffe og min mave ramte (fra bunden og lidt op over nalven) risede den skarpe kant af køkkenbordet ..

Mit knæ ser ikke for godt ud (helt hævet og rødt/blåt/lilla) og min mave er helt vild sindssyg øm og rød samt en smugle lilla .. Har ikke mærket barnet siden det skete ,

men vil give den en chance, eller er det forkert af mig?

Hvor længe må der gå imellem man mærker barnet??

Ellers har min dag gået rigtig godt ,, været ude og shoppe med min far og fået rigtig god aftensmad (Flæske-steg og kartofler med brun-sovs) Har fået flyttet om inde i stuen eller det gjorde min far og forlovet ,, der jeg desværre tog det styrt ..

Hilsen Anna ,, som også gerne vil føde nu eller i hvert fald bare mærke sin baby igen ..

få fat i en læge NU!!

Min venninde mistede sit barn ved styrt... Hun mente det kunne vente..

Anmeld

28. august 2009

cille22

jeg ville nok ringe ret hurtigt....

bare for at være helt sikker...

Hilsen cecilie

Anmeld

28. august 2009

otlitrom

Jeg synes du skal få det tjekket. Bare for ro i sindet, så du ikke stresser dig selv og din krop unødigt! Hellere et tjek for meget end et for lidt!

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Jeg ville helt sikkert få det tjekket.... Så skynd du dig og få ringet....

Anmeld

29. august 2009

Mullemus86

Pyha, det lyder grimt..! Håber du fik ringet til lægevagten/svangregangen og blev tjekket.. I så fald, håber jeg det hele er i orden..

Anmeld

29. august 2009

Diana...

Se at få ringet til fødegangen NU og få det undersøgt det jo et ordentligt slag den kan have fået.

Håber i alle er oki.

Anmeld

29. august 2009

Mathilde

Puh jeg håber du har ringet til fødegangen og at du har været inde og blive undersøgt....
Sikke et styrt  håber alt er vel...

Anmeld

29. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Har du snakket med lægen? Eller mærket barnet? Jeg ville også ringe til lægen med det samme hvis jeg var dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.