Brug for gode råd og trøst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej Igen.!

Jeg har svaret dig før angående hans mad.

Det du beskriver om hans fjernhed m.m. skal selvfølgelig udredes.  Sundhedsplejersken og du skal slå i bordet. Han skal ind igen og og undersøges ordentligt.

Du er bekymret og det skal der lyttes til. Han skal jo trives.

Du skal ikke stå med ansvaret alene. Nogen skal hjælpe.

Selvom de siger anfaldene eller abcencerne er korte, kan der være anfald som ikke kan ses. men ses på et EEG.

Han skal have lavet et EEG, så I får en diagnose. hvis den er der.

Hvis han har epilepsi kan den behandles.

Der er mange nye præparater med færre bivirkninger .

Rigtig meget held og lykke, håber der bliver en afklaring snarest muligt.

Sender stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

AnoMe

missehxx skriver:

Han vil desværre ikke vand fra flasken , og tudkopper og wow koppen er prøvet uden held..

han kan spise det meste grød og fint mos uden de store problemer. Al mad i stykker eller med klumper spytter han ud. Også ris osv.. 

De siger på Ouh at evt medicin for epilepsi har mere skadelige bivirkninger, end hvad han tager skade af de korte "forsvinden".. Men jeg er også bekymret over det. Pludselig kigger han bare ned i gulvet og har åben mund og er helt ukontaktbar, og pludselig kvikker han så op igen som om intet var hændt.. ?

Har i fået ham undersøgt for narkolepsi?

Anmeld

6. februar 2015

AnoMe

missehxx skriver:

Han vil desværre ikke vand fra flasken , og tudkopper og wow koppen er prøvet uden held..

han kan spise det meste grød og fint mos uden de store problemer. Al mad i stykker eller med klumper spytter han ud. Også ris osv.. 

De siger på Ouh at evt medicin for epilepsi har mere skadelige bivirkninger, end hvad han tager skade af de korte "forsvinden".. Men jeg er også bekymret over det. Pludselig kigger han bare ned i gulvet og har åben mund og er helt ukontaktbar, og pludselig kvikker han så op igen som om intet var hændt.. ?

Eller katapleksi??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.