Jeg har en helt igennem fantastisk søn på 9 mdr ❤️❤️
Desværre kæmper vi med forskellige problemer tager det der fylder mest først!
marius kæmper med at lære at spise. Alt hvad der er klumper i, eller mad i stykker spytter han ud igen. Han sutter på maden, tygger ikke.. Jeg er dybt bekymret over han ikke kan finde ud af at spise andet end græd og mos endnu. Han er undersøgt af ergoterapeut på Ouh, som siger at han har alle forudsætninger for at lære at spise, men det kan jeg jo ikke bruge til noget når han ikke gør det. hvis jeg endelig finder noget han kab spise vil han kun spise meget lidt.. (Har ikke taget på de sidste 2 mdr) føler jeg er den eneste med er barn der ikke kan spise og jeg er bange for at han aldrig lærer det. Sygehuset vil ikke hjælpe, og har ikke lyst til at tage kontakt til min sundhedsplejerske da hun altid finder flere problemer ...
han kan heller ikke finde ud af at drikke af kop, så vi var indlagt med dehydrering for 14 dage siden igen er jeg bange for han aldrig lærer det
han har det min subdhedsplejerske kalder absencer.. Altså han "forsvinder". Hun mener det kan være epilepsi men Ouh vil ikke undersøge det fordi de ikke er mere end et par minutter ad gangen ...
Jeg er dybt ulykkelig og opgivebde, fordi vi ikke kan få hjælp nogen steder fra? Lærer han det nogensinde? Hvad skal jeg gøre?? Andre der har prøvet noget lignende?? Jeg føler virkelig jeg er tæt på at bryde sammen.. Synes det er frusterende at vi bare bliver overladt til os selv med en dreng som ikke spiser eller drikker og næsten ikke tisser
Anmeld