frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

maria-ln

Men han er taget ved akut kejsersnit. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Gabriel

maria-ln skriver:

Men han er taget ved akut kejsersnit 

Ja men han har ligget i 9 måneder i en meget lille mave så der kan det sagtens være kommet også

Anmeld

5. februar 2015

maria-ln

Ikke helt 9 mdr han kom 8 uger for tidligt ☺ men ja forstår din pointe

Anmeld

5. februar 2015

Sujan

En fra min mødergruppe har en søn som havde rigtig svært ved at komme af med afføring. Han er dog kun 4 mdr. men hun har haft glæde af at skifte mellem grøn og blå allomin... Altså første flaske grøn, næste flaske blå og så videre hen over dagen. Men nu får han også grød og det har hjulpet endnu mere...så ved ikke om det ville have samme effekt i jeres tilfælde. 

Anmeld

5. februar 2015

maria-ln

Jeg tror ikke det er maden for hans aførring er ikke hård han kan simpelthen bare ikke finde ud af at slappe af når han skal af med det han presser og presser og bliver så ked af det. Ny prøver vi at snakke med sundhedsplejesken imorgen også bestiller vi en tid ved kiropraktoren. Det der undre mig er at han har kunne komme af med det uden problemer men nu kan han ikke. 

Anmeld

6. februar 2015

maria-ln

Lidt info vi har Været ved kiropraktoren idag kl 12. Og kl er  nu 16.30 og vores dreng er selv kommet af med aførring jubiiii tak for alle jeres gode råd det har Været guld værd. 

Anmeld

6. februar 2015

Gabriel

maria-ln skriver:

Lidt info vi har Været ved kiropraktoren idag kl 12. Og kl er  nu 16.30 og vores dreng er selv kommet af med aførring jubiiii tak for alle jeres gode råd det har Været guld værd. 

Fantastisk at høre. De kan virkelig trylle de kiropraktorer . Fortsat held og lykke med din lille mus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.