frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.863 visninger
16 svar
6 synes godt om
5. februar 2015

maria-ln

Jeg har en dreng som er født  8 uger for tidligt. Vores problem er at han pludselig er han er blevet ældre ikke kan komme af med sin aførring medmindre vi tager hans temperatur. Det skal lige siges han er på mme grøn allomin og var på pre nan da han blev født og der kunne ga  fint komme af med det og er også kommet af med nogle få efter vi er startet på grøn allomin. Nogen som har prøvet noget lignende.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Gabriel

Muligvis er det mærket han ikke kan tåle og i så skal prøve at skifte? 

Min bliver ammet men havde meget svært ved at komme af med afføringen og havde mange smerter i maven. Vi gik til kiropraktor med ham og det har simpelthen ændret det fuldstændig. Vi fik en helt ny søn efter få behandlinger

Anmeld

5. februar 2015

Mother-love

I kan prøve bio gaia dråber som er mælkesyrebakterier. Det hjalp min datter og nu får min 23 dage gamle søn også grøn alomin og får også de dråber vi har ingen problemer.

de kan købes i Matas 

Anmeld

5. februar 2015

Gabriel

Vi blev forslået det samme af sundhedsplejersken men for mig at se er det kun en lappeløsning hvis problemet ligger i nakken. De fleste børn er født med hold i nakken eller ryggen men ofte opdager vi det først som voksne når vi får ondt i ryggen. 

Derfor ville jeg tage forbi en kiropraktor først og sikre mig at problemet ikke lå der. Det kan sikre en bedre ryg resten af barnets liv.

Anmeld

5. februar 2015

maria-ln

Vi har prøvet pre nan nan ha og nu grøn allomin og han får også biogaia dråber. Men det er som om han spænder i endetarmen hvergang han presser 8g ligeså snart vi tager temperaturen så slapper han af og kommer af med noget uden problemer  kan han have spændinger som går ind og gør sådan det Gør ondt når han presser for han bliver meget ked af det når han presser. 

Anmeld

5. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det der med at tage temperaturen for at få gang i afføringen skal du stoppe med. 

Du risikerer, at han glemmer hvordan man kommer af med det, fordi I gør sådan.

Anmeld

5. februar 2015

maria-ln

Ja vi er godt klar over det. Vi vil prøve en kiropraktor da det virker meget logisk det med han måske har ondt et sted når han presser for ham bliver virkelig ulykkelig når han gør det. Og nu når ham Ingen problemer havde på neo da han var på pre nan syntes jeg det er mærkeligt han ikke kan nu. 

Anmeld

5. februar 2015

Gabriel

maria-ln skriver:

Vi har prøvet pre nan nan ha og nu grøn allomin og han får også biogaia dråber. Men det er som om han spænder i endetarmen hvergang han presser 8g ligeså snart vi tager temperaturen så slapper han af og kommer af med noget uden problemer  kan han have spændinger som går ind og gør sådan det Gør ondt når han presser for han bliver meget ked af det når han presser. 

Nerverne i nakken har direkte forbindelse til tarm systemet og maven. Så iigen, jeg ville prøve en kiropraktor. 

Første gang vi gik til behandling havde han ikke haft afføring i 3 dage. Da hun havde trykket tre-fire gange begyndte han at prutte helt vildt og så kom det hele ud. Nu efter han har fået en del behandlinger har han aldrig problemer med maven. Det fungerer bare. 

Så jeg er ikke i tvivl om at det har hjulpet selvom det er nakken og ryggen hun har behandlet. 

Anmeld

5. februar 2015

Gabriel

maria-ln skriver:

Ja vi er godt klar over det. Vi vil prøve en kiropraktor da det virker meget logisk det med han måske har ondt et sted når han presser for ham bliver virkelig ulykkelig når han gør det. Og nu når ham Ingen problemer havde på neo da han var på pre nan syntes jeg det er mærkeligt han ikke kan nu. 

Det behøver ikke være fordi i har skiftet.

Hvis du selv har lidt ondt et sted så går du automatisk og spænder forkert enten der hvor du har ondt eller et andet sted, simpelthen for at kunne holde smerten ud. Fordi du så spænder forkert får du endnu mere ondt og spænder så endnu mere. 

Så på samme måde kan baby blive født med lidt ondt og spænder så forkert og med tiden bliver smerterne så værre og værre og jo mere vil baby så også reagere

Anmeld

5. februar 2015

maria-ln

Gabriel skriver:

Det behøver ikke være fordi i har skiftet.

Hvis du selv har lidt ondt et sted så går du automatisk og spænder forkert enten der hvor du har ondt eller et andet sted, simpelthen for at kunne holde smerten ud. Fordi du så spænder forkert får du endnu mere ondt og spænder så endnu mere. 

Så på samme måde kan baby blive født med lidt ondt og spænder så forkert og med tiden bliver smerterne så værre og værre og jo mere vil baby så også reagere

Men han er taget ved akut kejsersnit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.