Hej jeg har valgt at være anonym da familie og venner ikke ved at vi planlægger at få en lækker lille baby sammen.
Som overskriften siger: Er det normalt at have den frygt nu? PB har planlagt start her til april men bliver nok udskudt lidt da jeg har fået noget der minder om en depration efter at have mistede min far her hen over nytår så den skal jeg lige over først men ud over det frygter jeg også den omvæltning det er at få et barn og om jeg er klar og god nok til at tage det ansvar som det er at passe på det her lille mirakel. Min far var min sikre klippegrund og min eneste støtte jeg vidste jeg ville have nå det her projekt starter, selv om han ikke vidste hvornår det skulle starte var han fuldt på med at støtte både økonomisk og moralsk hvor der var brug for det, det var også et stort ønske fra hans side at blive morfar inden han lukkede øjne for sidste gang hvilke så desværre ikke kunne nå at lade sig gøre.
Kan det være den sorg/depration over min fars død og det at jeg er bange for den omvæltning og frygten for at jeg ikke bliver en god mor, der gør at jeg et sted håber på og samtidig frygter de 2 streger nå jeg når der til.
eller kan det være fordi min underbevidsthed prøver at fortælle mig at jeg ikke er klar endnu til at opleve og tage vare på livets vidunderlige mirakel
Håber i kan hjælpe lidt. Det skal nok siges at jeg som person ALDRIG tror at jeg er god nok og frygter altid forandringer

Anmeld
Citér