Andre med tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

malliebooh

StephanieNajim skriver:

Jamen det kan jo sagtens lade sig gøre så du må endelig ikke miste modet! 

Jeg fik afvide at så længe tvilling a lå med hovedet først, så var det ligemeget hvordan tvilling b lå, jeg fødte på rigshospitalet, ved ikke om der er forskel på reglerne for de forskellige hospitaler. 

Min jordemor sagde også til mig at fordi jeg havde en så god fødsel første gang, var der rigtig gode chancer for at jeg selv kunne føde, og det lyder det også til at du havde, så mon ikke det samme gælder for dig ☺ 

Er du blevet scannet for at se hvordan børnene ligger? ☺

Ja det er det samme jeg fik at vide .. 

Jeg er "kun" 25+5 i dag, men jeg var til scanning da jeg var 23+6 og der lå de begge på tværs.. Jeg tænker at der er tid nok endnu til at den første ligger sig rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

StephanieNajim

Ja det er det samme jeg fik at vide .. 

Jeg er "kun" 25+5 i dag, men jeg var til scanning da jeg var 23+6 og der lå de begge på tværs.. Jeg tænker at der er tid nok endnu til at den første ligger sig rigtigt

Hehe frække babyer ☺

Ja ja det er der også, mener de sagde til mig at de gerne skulle have lagt sig rigtigt omkring uge 32 og så kunne man begynde at forberede sig på hvordan og hvorledes med fødslen ☺

Anmeld

23. februar 2015

malliebooh

StephanieNajim skriver:

Hehe frække babyer ☺

Ja ja det er der også, mener de sagde til mig at de gerne skulle have lagt sig rigtigt omkring uge 32 og så kunne man begynde at forberede sig på hvordan og hvorledes med fødslen ☺

Okay, hørte også noget om at barnet (nu er der jo så 2) skulle ligge sig rigtigt senere hen 2. gang end som ved førstegangs fødende. Min datter lagde sig ned i bækkenet omkring uge 28 Nå anyway, du lysnede det lidt op for mig, tak

Anmeld

23. februar 2015

StephanieNajim

malliebooh skriver:

Okay, hørte også noget om at barnet (nu er der jo så 2) skulle ligge sig rigtigt senere hen 2. gang end som ved førstegangs fødende. Min datter lagde sig ned i bækkenet omkring uge 28 Nå anyway, du lysnede det lidt op for mig, tak

Ja det er rigtigt at det sker senere anden gang. 

Jamen det var da så lidt, held og lykke med det hele! ☺

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.