Andre med tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.565 visninger
13 svar
1 synes godt om
4. februar 2015

MorTil4<3

Jeg venter jo tvillinger og er idag 13+5 

men er der andre herinde med tvillinger i ovnen også? eller som har fået? 

hvordan er jeres graviditeter gået? 

og fødslen? 

og hvordan og hvorledes med jeres nerver? hihi, jeg så jo de små forrige tirsdag, men jeg er stadig så nervøs for om de bliver der, jeg har ingen grund til bekymring, men alligevel er det det sidste jeg tænker på når jeg ligger mig i sengen for at sove <3 

jeg ved at chancen for der sker noget med en baby er under 5% efter NF men hvad med tveæggede tvillinger? 

damen der scannede mig sagde at det var de gode tvillinger der ikke deler noget som helst. . 

jeg glæder mig med stor spænding til at se dem igen de 20 februar hvor vi så får at vide kønnene på dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

Linkae

Jeg venter tvillinger også tveæggede �� Min graviditet forløber planmæssigt er idag 24+1 og netop været til scanning idag for at tjekke livmoderhalsen og flowet ved begge bebser. 

Kender alt til nervøsiteten. Hvor skal du føde? 

Anmeld

5. februar 2015

MorTil4<3

Linkae skriver:

Jeg venter tvillinger også tveæggede �� Min graviditet forløber planmæssigt er idag 24+1 og netop været til scanning idag for at tjekke livmoderhalsen og flowet ved begge bebser. 

Kender alt til nervøsiteten. Hvor skal du føde? 

ii hvor spændende . . 

jeg skal føde på Næstved Sygehus 

Anmeld

23. februar 2015

malliebooh

Jeg venter også tvillinger  Jeg er i dag 25+5  De er tve-æggede, lavet på naturlig vis og uden at have andre i familien med tvillinger 

Vi ved ikke køn og vi skal heller ikke vide det før de bliver født, hvilket er liiiiidt nervepirrende for mig.. Men det var mandens tur til at bestemme 

Jeg har gået sygemeldt siden 15. januar men startede allerede så småt med bækkenløsning omkring uge 16. Jeg mærker masser af liv og jeg var til scanning for 2 uger siden hvor det hele så rigtigt fint ud og fik scannet livmoderhals som også var helt perfekt 

Jeg var slet ikke nervøs for fødslen med min datter, men må sige det er helt andre følelser der er på spil denne gang, fordi der er 2.

Spændende med alle de tvillinger i øjeblikket 

Anmeld

23. februar 2015

StephanieNajim

SnartMorTil>4 skriver:

og fødslen? 

og hvordan og hvorledes med jeres nerver? hihi, jeg så jo de små forrige tirsdag, men jeg er stadig så nervøs for om de bliver der, jeg har ingen grund til bekymring, men alligevel er det det sidste jeg tænker på når jeg ligger mig i sengen for at sove <3 

jeg ved at chancen for der sker noget med en baby er under 5% efter NF men hvad med tveæggede tvillinger? 

damen der scannede mig sagde at det var de gode tvillinger der ikke deler noget som helst. . 

jeg glæder mig med stor spænding til at se dem igen de 20 februar hvor vi så får at vide kønnene på dem  

Jeg har tvillinge drenge på 7 måneder ☺. Jeg var også nervøs under min graviditet, ved egentlig ikke hvorfor, var bare bange for at noget skulle gå galt fordi der var 2, men alt forløb bare så godt ☺. Det var faktisk kun de sidste 4 dage før jeg fødte at jeg syntes det var lidt hårdt. Mine tvillinger var iøvrigt også de gode som ikke deler noget som helst ☺

Jeg fødte 36+4 og fødslen gik super godt og hurtigt ☺

Stort tillykke med de to små, er sikker på at det hele nok skal gå fint ☺

Anmeld

23. februar 2015

malliebooh

StephanieNajim skriver:

Jeg har tvillinge drenge på 7 måneder ☺. Jeg var også nervøs under min graviditet, ved egentlig ikke hvorfor, var bare bange for at noget skulle gå galt fordi der var 2, men alt forløb bare så godt ☺. Det var faktisk kun de sidste 4 dage før jeg fødte at jeg syntes det var lidt hårdt. Mine tvillinger var iøvrigt også de gode som ikke deler noget som helst ☺

Jeg fødte 36+4 og fødslen gik super godt og hurtigt ☺

Stort tillykke med de to små, er sikker på at det hele nok skal gå fint ☺

Hvordan var din fødsel? Fødte du dem selv eller med kejsersnit? .. Jeg er skrækslagen for kejsersnit, men der er jo desværre en risiko for at det sker. 

Anmeld

23. februar 2015

StephanieNajim

malliebooh skriver:

Hvordan var din fødsel? Fødte du dem selv eller med kejsersnit? .. Jeg er skrækslagen for kejsersnit, men der er jo desværre en risiko for at det sker. 

Min fødsel var rigtig god, jeg fødte dem selv, var også virkelig bange for at skulle have kejsersnit! 

Men det kommer jo an på børnenes størrelse samt hvordan de ligger, hvad har lægerne sagt? Og hvor skal du føde? ☺

Anmeld

23. februar 2015

malliebooh

StephanieNajim skriver:

Min fødsel var rigtig god, jeg fødte dem selv, var også virkelig bange for at skulle have kejsersnit! 

Men det kommer jo an på børnenes størrelse samt hvordan de ligger, hvad har lægerne sagt? Og hvor skal du føde? ☺

Jeg fik af vide at hvis den første ligger med hovedet i bækkenet ved fødslen, så kan jeg ihvertfald føde den første selv men hvis ikke de kunne dirigere den næste rigtigt ned , så skulle jeg have ks. Hvis nr 1 ikke ligger rigtigt, så skal jeg have pks. 

Vil jo helst føde selv og havde en rigtig god fødsel med den første, så min jm mente der ville være god chance for at kunne føde selv denne gang også men det ved jeg jo ikke 100% før jeg står i det  

Du giver mig håb når du siger du selv har født 

Jeg skal føde på Aabenraa sygehus

Anmeld

23. februar 2015

StephanieNajim

malliebooh skriver:

Jeg fik af vide at hvis den første ligger med hovedet i bækkenet ved fødslen, så kan jeg ihvertfald føde den første selv men hvis ikke de kunne dirigere den næste rigtigt ned , så skulle jeg have ks. Hvis nr 1 ikke ligger rigtigt, så skal jeg have pks. 

Vil jo helst føde selv og havde en rigtig god fødsel med den første, så min jm mente der ville være god chance for at kunne føde selv denne gang også men det ved jeg jo ikke 100% før jeg står i det  

Du giver mig håb når du siger du selv har født 

Jeg skal føde på Aabenraa sygehus

Jamen det kan jo sagtens lade sig gøre så du må endelig ikke miste modet! 

Jeg fik afvide at så længe tvilling a lå med hovedet først, så var det ligemeget hvordan tvilling b lå, jeg fødte på rigshospitalet, ved ikke om der er forskel på reglerne for de forskellige hospitaler. 

Min jordemor sagde også til mig at fordi jeg havde en så god fødsel første gang, var der rigtig gode chancer for at jeg selv kunne føde, og det lyder det også til at du havde, så mon ikke det samme gælder for dig ☺ 

Er du blevet scannet for at se hvordan børnene ligger? ☺

Anmeld

23. februar 2015

ønskebørn74

SnartMorTil>4 skriver:

og fødslen? 

Jeg har tvillinge drenge. Tveæggede. De er 16 mdr. Jeg havde en hård graviditet med mange blødninger pga en moderkage der lå foran og for mange plukveer. Fødte 10 uger for tidligt, var kun 30+ da de kom til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.