test imorgen. hvordan negativ/positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har tænkt på at teste I morgen. 

For at få vished om den er negativ eller positiv.

Det er sådan at testen som jeg har er ikke i en æske mere. Men det er noget med at der skal Være 2 meget røde streger før den er positiv. Men jeg hat Været inde på nettet og søge lidt frem og tilbage.  Fe.x nogen der har lagt en test op hvor den 1 streg som skal  Være rød. Og den anden som er meget utydelig rød men stadig positiv. Men har fået af vide af en bekendt at hvis den Nr 2 streg er meget utydelig så er den negativ. Gad vide hvad man skal tro... hjælp hjælp.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

M (:

Anonym skriver:

Jeg har tænkt på at teste I morgen. 

For at få vished om den er negativ eller positiv.

Det er sådan at testen som jeg har er ikke i en æske mere. Men det er noget med at der skal Være 2 meget røde streger før den er positiv. Men jeg hat Været inde på nettet og søge lidt frem og tilbage.  Fe.x nogen der har lagt en test op hvor den 1 streg som skal  Være rød. Og den anden som er meget utydelig rød men stadig positiv. Men har fået af vide af en bekendt at hvis den Nr 2 streg er meget utydelig så er den negativ. Gad vide hvad man skal tro... hjælp hjælp.... 

Ved ægløsningsteste skal prøvestregen være tydeligere end kontrolstregen for at være positiv. 

Ved graviditetsteste er den positiv uanset hvor utydelig prøvestregen er, så længe der er 2 RØDE streger. Er prøvestregen uden farve i er testen negativ. 

Anmeld

4. februar 2015

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ved ægløsningsteste skal prøvestregen være tydeligere end kontrolstregen for at være positiv. 

Ved graviditetsteste er den positiv uanset hvor utydelig prøvestregen er, så længe der er 2 RØDE streger. Er prøvestregen uden farve i er testen negativ. 

Det vil sige bare det mindste den er lidt rødelig  farve så er den positiv 

Anmeld

4. februar 2015

MarianneRubi

Anonym skriver:

Ja indenfor tiden som den skal aflæses

Anmeld

4. februar 2015

M (:

Anonym skriver:

Ja, hvis stregerne kommer inden for 3 min (grænsen for langt de fleste teste). 

Anmeld

4. februar 2015

Anonym trådstarter

Så jeg skal bare teste imorgen tidligt når jeg står op 

Anmeld

5. februar 2015

MarianneRubi

Anonym skriver:

Så jeg skal bare teste imorgen tidligt når jeg står op 

Ja det skal du (morgen urin)

og antyder streg 2 den mindste streg af rød eller lyserød indenfor 3 min så er den positiv 

Og mener du der er de 2 streger så snup en mere om et par dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.