Brazillian, og højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2015

Christabelle

Jeg barberede mig selv hele vejen igennem. Havde ingen problemer med at se derned...

er meget sikker på at JM er mere end ligeglad med hvordan man ser ud dernede, meget uprofessionelt hvis de ikke er ligeglade i hvert fald.

Jeg tror ikke en Brasillian wax kan skade el. lign., så hvis du gerne vil have sådan én, så synes jeg da bare du skal gøre det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

2babygirls

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Hallu :-) 

Når man ikke kan barbere sig mere, når mavsen er blevet for store. 

Har nogle af jer fået en Brazillian som højgravid? 

Har snakkedet med en kosmetolog, som gerne gøre det for højgravid. 

men tænker om det er en gode ide? 

- Min veninder er JM, og hun siger de elsker, når kvinder kommer glat barberet :p fordi så er det "nemmere" at se. 

Jeg føler bare et behov, at være lidt glat da jeg aldrig har haft "fuld busk" - jeg føler mig bare mere ren, og der er også mange der skal kigge på jo. 

Har læste man kan få kæresten at barbere sig... men jeg ved ikke.... skal der ikke være nogle hemmelighed mellem et kæreste par? :p 

- Hvad har i gjort???? 

Jeg gjorde det selv. Kender min krop godt nok til at kunne gøre det i blinde �� 

Anmeld

2. februar 2015

Sissel

Jeg vokser normalt mig selv, og det er altså fuldstændig umuligt at gøre som højgravid. Så her fik det lov at vokse, dog tog jeg lige det værste et par dage inden fødslen. Skal nemlig hilse at sige at lange hår+sting hvis du skulle være så uheldig=AV! 

Jeg tænker at man som jm er ligeglad med frisuren forneden. Men det er da klart nemmere hvis man kan se hvad man laver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.