Brazillian, og højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
12 svar
7 synes godt om
2. februar 2015

Lykkelig Omstændigheder <3

Hallu :-) 

Når man ikke kan barbere sig mere, når mavsen er blevet for store. 

Har nogle af jer fået en Brazillian som højgravid? 

Har snakkedet med en kosmetolog, som gerne gøre det for højgravid. 

men tænker om det er en gode ide? 

- Min veninder er JM, og hun siger de elsker, når kvinder kommer glat barberet :p fordi så er det "nemmere" at se. 

Jeg føler bare et behov, at være lidt glat da jeg aldrig har haft "fuld busk" - jeg føler mig bare mere ren, og der er også mange der skal kigge på jo. 

Har læste man kan få kæresten at barbere sig... men jeg ved ikke.... skal der ikke være nogle hemmelighed mellem et kæreste par? :p 

- Hvad har i gjort???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

PernilleogLouis

Kan ik se at der skulle være problemer m det bare fordi man er højgravid??

Anmeld

2. februar 2015

PernilleogLouis skriver:

Kan ik se at der skulle være problemer m det bare fordi man er højgravid??

Jeg læste bare på nettet man er mere sart dernede, fordi der sker så meget. 

Jeg fik det også gjort for 2 måneder, og der blødte jeg lidt fra nogle hårsække, og det har jeg aldrig gjort for 

Så jeg er bare nysgerrig---- 

Anmeld

2. februar 2015

SandraXOXO

Er det smerten du tænker på kan skade eller? For så ondt gør det ikke at det er skadeligt har dog ikke selv fået en som højgravid, jeg kunne sagtens nå selv i alle tre graviditeter. Og niksen om jeg ville få min kæreste til det lidt hemmeligheder må man vist godt have. 

Anmeld

2. februar 2015

SandraXOXO skriver:

Er det smerten du tænker på kan skade eller? For så ondt gør det ikke at det er skadeligt har dog ikke selv fået en som højgravid, jeg kunne sagtens nå selv i alle tre graviditeter. Og niksen om jeg ville få min kæreste til det lidt hemmeligheder må man vist godt have. 

Ja jeg tænker skade, og sådan noget. 

Min to veninder kunne ikke nå. 

Anmeld

2. februar 2015

Chevro

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

- Min veninder er JM, og hun siger de elsker, når kvinder kommer glat barberet :p fordi så er det "nemmere" at se. 

Jeg føler bare et behov, at være lidt glat da jeg aldrig har haft "fuld busk" - jeg føler mig bare mere ren, og der er også mange der skal kigge på jo. 

Har læste man kan få kæresten at barbere sig... men jeg ved ikke.... skal der ikke være nogle hemmelighed mellem et kæreste par? :p 

- Hvad har i gjort???? 

Jeg gør det som jeg plejer  Ingen forandring på den front!

jeg behøver ikke se for at ordne det!  Gjorde jeg heller ikke da maven var flad 

har kun prøvet Brasilian én gang - og jeg gør det aldrig igen! 

Anmeld

2. februar 2015

dorthemus

- Hvad har i gjort???? 

Det fik jeg ca. 10 dage før fødsel - av goddav det var hårdt og gjorde nas og det var svært at ligge længe på ryggen ad gangen, så det blev til mange pauser for at få luft. Men det blev rigtig pænt og jeg følte mig ren

Anmeld

2. februar 2015

lillespir26

Ellers må du jo bare tage Dig den tid det tager 

Anmeld

2. februar 2015

CaWi

De sidste uger før fødslen kunne jeg ikke barbere mig længere, så jeg lod det gro.

Og er "glad" for at jeg gjorde det. For vi måtte have en overlæge ind nogle gange, og til sidst hjalp han til med fødslen.  Han var gammel, som i pensions moden, og er glad for at han ikke kunne tænke om mig: endnu en af de piger der bare vil ligne en teenager

Og ærlig talt så synes jeg det er noget pjat din jordemoder veninde har sagt. Er ret sikker på at der skal MEGET hår til, før man ikke kan se hvad der sker dernede

Anmeld

2. februar 2015

Gabriel

- Hvad har i gjort???? 

Jeg barberede mig da selv hele vejen gennem graviditeten? Evt kan man bruge et spejl hvis det er helt umuligt. Men ellers kan jeg ikke se problemet i få en voksbehandling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.