Vores postmand knalder med én oppe i byen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Helle30

- Det må være forklaringen på, han ikke er kommet endnu. Det er jo så også en mere interessant teori, end dén der nok er mere korrekt: At alle skal have reklamer i dag, og det tager længere tid.

Aii, jeg har jo bestilt lidt fra Cakecraft og har også fået en mail om, at pakken er afsendt - i forgårs, så den kunne jo godt være med i dag.
Har været hjemme hele dagen, for der skal jo kvitteres for modtagelsen. Måske derfor, jeg går og bliver småtosset og finder på saftige teorier.

- Helle - med weekendkuller (selvom jeg ikke kan huske, hvad weekend er)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Tynen

Puha, med de teorier du kan nå at få brygget sammen i løbet af en formiddag håber jeg dælme at din pakke når at ankomme inden weekenden..
Ellers kommer din hjerne da på overarbejde lørdag-søndag

Anmeld

28. august 2009

Helle30

Kl. 14.45 - da jeg absolut ikke kunne vente længere med at køre afsted efter Sofie, og manden var kommet hjem (undtagelsesvis en halv time tidligere for at være sammen med Louise - når nu jeg ville tage Sofie med i svømmeren) kommer posten. Det viser sig at være afløseren (en kvinde) men det gør jo ikke mine teorier mindre saftige. Godt så - men havde hun nogen pakker med? Nopes! Kun noget BS, mit fagblad og en bunke ligegyldige reklamer.
Nu har jeg beordret manden til at være hjemme i morgen, når posten kommer - så han kan kvittere for en evt. pakke. En anden én skal jo tilbringe en skøn dag hos Tut.

- Helle - har lagt begge unger og er på vej i værkstedet for at støvsuge Pegøjten, så den er klar til Susan og Emil i morgen.

Anmeld

28. august 2009

Louise mortil4

rigtig god tur i morgen.

Forresten kommer jeres post med pakker om lørdagen, vores gør ikke de må pænt vente til mandag hvis der er nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.