Min dreng river bleen af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2015

Hertz

Anonym skriver:

Min søn på 3,5 år har været renlig om dagens lang tid nu. Men tisser vildt meget om natten. Er faktisk oppe og skifte hans ble hver nat.

men nu har han fået den ide at han ikke VIL have ble på. Han bliver helt hysterisk. Har så givet ham den på da han faldt i søvn men så vågnede han sørme fordi han tissede i den og rev den af og ville kun sove videre uden.

What to do?

Enten er jeg jo mega heldig at han virkelig bliver renlig nu. Tvivler. Ellers skal jeg op til en våd seng om et par timer hvor han igen ikke vil have ble på. Og hvis jeg giver ham den på vågner han og skriger. Og tro mig han er stædig.

Vil så gerne at han får en god søvn, han skal jo op og i børnehave i morgen.

gad viden om det er nogen som har prøvet noget lign. Hvordan gik det? Blev barnet mirakuløst renligt?

Prøv evt huggies drynites det ligner underbukser. Ku være han gerne ville ha dem på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

TNBC

Min søn på 3,5 år har været renlig om dagens lang tid nu. Men tisser vildt meget om natten. Er faktisk oppe og skifte hans ble hver nat.

men nu har han fået den ide at han ikke VIL have ble på. Han bliver helt hysterisk. Har så givet ham den på da han faldt i søvn men så vågnede han sørme fordi han tissede i den og rev den af og ville kun sove videre uden.

What to do?

Enten er jeg jo mega heldig at han virkelig bliver renlig nu. Tvivler. Ellers skal jeg op til en våd seng om et par timer hvor han igen ikke vil have ble på. Og hvis jeg giver ham den på vågner han og skriger. Og tro mig han er stædig.

gad viden om det er nogen som har prøvet noget lign. Hvordan gik det? Blev barnet mirakuløst renligt?

Som en anden siger, prøv de der Huggines drynites, de er jo lavet til børn der stadigvæk tisser i bleen, sådan at de ikke vågner op til en våd seng hver morgen. 

Jeg forstår godt at han ikke vil have den på, når han ikke har den på om dagen..

Så prøv drynites, da de er mere som undertøj

Og næsten intet at drikke et par timer før han skal i seng.

Anmeld

2. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

What to do?

Evt begrænse indtaget af væske? :-) Så sige at efter maden er der et enkelt glas vand eller lign. Såsom inden sengetid. (:

og evt strække sengetiden lidt så han har tisset mere af inden han skal putte - eller spise tidligere, for at det primære indtag ved aftensmadstid er rendt igennem 

Anmeld

2. februar 2015

Chevro

Hvis i er vandt til at give ham noget spiseligt om aftenen - så evt en banan, det binder væsken bedre i kroppen. Så har man ikke tendens til at skal tisse så meget.

og evt samtidigt med at begrænse væsken  det kunne jo være forsøget værd (:

Anmeld

2. februar 2015

Chevro

Hvis du er oppe og skifte ble, kunne du evt lave et tidspunkt hvor du står op og følger ham ud og tisser. - og så med tiden rykke tiden 10 min af gangen, så han vænnes til at holde sig længere om natten (; 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.