De unge mødre som erhverv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
10 svar
13 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

Godaften damer 

Jeg sidder og laver engelsk opgave omkring De Unge Mødre. Jeg skal finde ud af hvad de unge mødre er, hvis det var et erhverv/butik.. Hvad tjener de penge på? Ja, alt hvad I har af input ville være en hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Godaften damer 

Jeg sidder og laver engelsk opgave omkring De Unge Mødre. Jeg skal finde ud af hvad de unge mødre er, hvis det var et erhverv/butik.. Hvad tjener de penge på? Ja, alt hvad I har af input ville være en hjælp 

Jeg forstår ikke spørgsmålet. Mener du, hvilke erhverv, de enkelte deltagere i programmerne har, eller er det seriens funktion som "vare", du skal kategorisere? 

Undrer mig i øvrigt lidt over, at du skal skrive om en dansk tv-serie i en engelskopgave. 

Anmeld

31. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg forstår desværre heller ikke dit spørgsmål. 

Er det hvad de unge mødre tjener af at være med i programmet? 

Anmeld

31. januar 2015

Nadia&Daniel

Forstår det heller ikke

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Har åbenbart formuleret mig meget uklart, men har fundet ud af noget selv  

Og undren omkring hvorfor jeg har valgt en dansk reportageserie i engelsk, er fordi jeg for det første ikke kunne komme på andre emner, og for det andet fordi jeg selv er ung mor og ser tit De Unge Mødre. 

Anmeld

31. januar 2015

Molka

Har du fået det emne godkendt? Hvis du skriver om et dansk program og sætter det i en dansk kontekst, er der da ikke meget engelsk over det Jeg tænker da, at det ville være mere oplagt at skrive om fx Teen Mom i stedet.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Molka skriver:

Har du fået det emne godkendt? Hvis du skriver om et dansk program og sætter det i en dansk kontekst, er der da ikke meget engelsk over det Jeg tænker da, at det ville være mere oplagt at skrive om fx Teen Mom i stedet.

Jeps, det har jeg  Min engelsklære synes det var et fint emne, selvfølgelig ville det ha' været nemmest for mig selv at vælge et engelsk emne men vil udfordre mig selv lidt. 

Anmeld

31. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Bare af ren nysgerrighed - hvis du har lyst vil du ikke skrive hvad du mente

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Bare af ren nysgerrighed - hvis du har lyst vil du ikke skrive hvad du mente

Jeg prøver lige igen så 

Min lære sagde vi skulle tage "salg og service brillerne på", og se på emnet som var det en forretning. Hvis det gider mening. Synes selv det er en forvirrende opgave, sad selv og tænkte "hvad?????" da hun sagde det.  

Anmeld

1. februar 2015

Kamilla-m

mor:) skriver:

Jeg forstår desværre heller ikke dit spørgsmål. 

Er det hvad de unge mødre tjener af at være med i programmet? 

Tilkalder mig lige at svare - Vi tjener ikke noget ved at være med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.