pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nej det er netop problemet der har jeg ikke. Har ikke rigtig nogen veninder og hende jeg har, har selv to børn hvor den mindste er 2 år og handicappet.
men jeg må få noget mere hjælp af min mor i weekenderne. Og så må jeg ellers væbne mig med tålmodighed. Og prøve og være der så meget for min datter som jeg nu kan
Min dreng var knap tre da han blev storbror og jeg synes det var mega hårdt. Jeg havde det også skidt med at vores søn ikke fik så meget opmærksomhed som han plejer pg han reagerede ved at slå os for detefter at blive meget ulykkelig over han gjorde det
Men da den lille blev tre måneder begyndte det at gå rigtig godt og nu er han 6 måneder og storbror spørge altid om jeg kan ligge lillebror ved ham
Så det skal nok blive bedre. Jeg tror også at de begge to var omkring 3 måneder før de sov i barnevognen uden at den skulle trilles.
Men hvad med at tage på bibliotek i en weekend -der er rigtig fin børneafdeling og du vil sagtens kunne give baby mad i en time mens hun leger, eller du læser en bog for hende
Anmeld