Han falder i søvn stortset hver gang han spiser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

Mother-love

Yurie skriver:

Har du ikke en veninde du kan mødes med i weekenden? Nogen der har børn på omkring samme alder, så I kan komme ud.

Her kunne den lille bruge to timer om at drikke en flaske fra hun blev født til hun var 5-6måneder.. Hun kunne starte på den, og så gav vi hende en pause og gav resten senere.. Sådan at man ikke sad 1-2timer bare med den lille, men man kunne lægge den lille ned og være der for den store. Så sov hun eller bare lå og kiggede, ind til hun skulle have mere flaske.

Nej det er netop problemet der har jeg ikke. Har ikke rigtig nogen veninder og hende jeg har, har selv to børn hvor den mindste er 2 år og handicappet.

men jeg må få noget mere hjælp af min mor i weekenderne. Og så må jeg ellers væbne mig med tålmodighed. Og prøve og være der så meget for min datter som jeg nu kan ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bak skriver:

Jeg synes, det lyder meget normalt det mønster han har. Så små børn kan have brug for at være så tæt som muligt på mor om dagen, når de sover. Min datter havde samme mønster i den alder, vi skaffede en slynge, så hun fik trygheden. Det hjalp rigtigt meget! Efter lidt tid blev hun bedre til at sove i barnevognen, når den også stod stille. Det tager tid, og man skal være tålmodig.de er jo vant til at høre din krops lyde hele tiden, så det er en stor forandring. 

Jeg undrer mig dog lidt over, hvorfor du giver kamillete? Flaskerne burde være nok til at slukke tørsten, især på denne årstid. 

Enig

Anmeld

31. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej det er netop problemet der har jeg ikke. Har ikke rigtig nogen veninder og hende jeg har, har selv to børn hvor den mindste er 2 år og handicappet.

men jeg må få noget mere hjælp af min mor i weekenderne. Og så må jeg ellers væbne mig med tålmodighed. Og prøve og være der så meget for min datter som jeg nu kan ��

Min dreng var knap tre da han blev storbror og jeg synes det var mega hårdt. Jeg havde det også skidt med at vores søn ikke fik så meget opmærksomhed som han plejer pg han reagerede ved at slå os for detefter at blive meget ulykkelig over han gjorde det

Men da den lille blev tre måneder begyndte det at gå rigtig godt og nu er han 6 måneder og storbror spørge altid om jeg kan ligge lillebror ved ham Så det skal nok blive bedre. Jeg tror også at de begge to var omkring 3 måneder før de sov i barnevognen uden at den skulle trilles. 

Men hvad med at tage på bibliotek i en weekend -der er rigtig fin børneafdeling og du vil sagtens kunne give baby mad i en time mens hun leger, eller du læser en bog for hende

Anmeld

31. januar 2015

birthee

Jeg synes du skal droppe kamillete - når han lyder som han er sulten, kan det være han har brug for nærhed... Jeg sidder lige nu med min nr. 4 på armen, hun er flaskebarn ligesom mine tre andre også har været... Min datter snupper også en powernap midt i flasken, på sådan en fem minutters tid - så sørger jeg lige for at pakke flasken ind i et viskestykke, så den ikke bliver kold... Sutter han godt på flasken?? Min datter kan fx ikke lave vakuum, det var årsagen til at hun blev hurtig træt i starten... Men, tror altså ikke det er unormalt at de bruger en times tid på at spise når de er så små... Det har alle mine i hvert fald brugt ca... Prøv at snakke med din sundhedsplejerske på mandag :-)

Anmeld

31. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mother-love skriver:

Åh Gud det vidste jeg ikke  tak for info

Det var så lidt. Godt at jeg kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.