hej piger
jeg fødte for 17 dage siden en dejlig dreng.
han får flaske 7 gange om dagen hvor han spiser mellem 90 ml til 110 ml.
mit problem er at han stortset falder i søvn efter han har slukket tørsten hver gang. Så jeg skal kæmpe en kamp igennem flasken for at han spiser. Han bliver bøvset en 3-4 gange og skiftet.
Han kan nogen gange virkelig være svær at vække.
Han får så oftes også lidt kamille the for at dukke tørsten imellem flaskerne her drikker han ca 10 ml.
generalt synes jeg ikke han sover ret godt om dagen. Når han har spist går der oftes 15 min så vågner han og så brokker han sig meget og får nok sovet et par gange 15 min. Indtil han får næste flaske efter 3 timer.
jeg kæmper så med at få ham til atfalde i søvn om aftenen og det lykkedes somregel først kl 23-23.30 hvor han så sover super fint i løbet af natten. Hvor han vågner ca efter 4 timer og spiser og sover så 4 timer igen. Og så starter dagen forfra.
Han sover så fint sålænge jeg triller ham i barnevognen og vågnerkort tid efter barnevognen står stille igen.
synes det er lidthårdt da jeg er alene med ham og min datter på 3,5 år. For føler slet ikke jeg kan slappe lidt af og være der for min datter.
er det normalt at det er sådan? Kan slet ikke huske detfra min datternemlig
Anmeld