Smømmeren - med eller uden dragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Helle30

Jeg har besluttet, at Miss Sophy og jeg tager i svømmeren, når jeg har hentet hende i dp i dag. Tasken er pakket, men der mangler én ting: en badedragt til krøltoppen (bare rolig - HAR husket min egen). Det er så længe siden, Sofie har været ude at bade offentligt, at hendes str. 64 sandsynligvis ville få hende til at ligne en rullepølse. Og dem vi har arvet er så heller ikke så store, som jeg huskede dem.
Er det helt galt bare at lade hende komme i svømmeren i badeble og badesko? Har I andre altid jeres unger i svømmetøj?

+ Jeg har en pakke badebleer liggende (Little Swimmers) som hævder at gå op til 15 kg. Sofie vejer 13,5 - så det skulle jo være ok, men jeg synes godtnok de ser lidt små ud. Erfaringer ønskes!

- Helle - glæææder sig til tøsetur i svømmeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Helle30

Og før nogen nu giver sig til at hovere- og more sig over min stavefejl i overskriften: Jeg ved godt, der skulle stå sVømmeren. Kan jo bare ikke rette det.

Anmeld

28. august 2009

Mary

Det kan du da sagtens! Er helt sikker på vi har gjort det også

Anmeld

28. august 2009

Tikki

Nogle steder skal du have sådan en dragt eller busker med indlæg i....andre steder er det nok med badebleen. Tror du må ringe til svømmeren og høre - vi er nemlig blevet afvist i dgi-byen med badeble - det var øv!

go´ tur

Anmeld

28. august 2009

Helle30

Nå, nu har jeg lige kigget på deres hjemmeside, og der står, at børn under 4 år skal bære en speciel buks - men den kan købes i svømmecenteret, så det gør jeg bare. Den kan hun nok også være i længere, end hvis jeg susede ud og købte en ny badedragt.

- Helle - tak for jeres svar.

Anmeld

28. august 2009

Susan1978

jaja bare køb en af de der blebukser de har..  det er rigeligt.

Emil bader også bare med little svimmers..  men nu bruger han jo heller ik badedragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.